1

Onderwerp: Inspiratie gezocht voor Ernst Bobbie en de rest taart

Hallo,

Voor a.s. zondag heb ik een Ernst Bobbie en de rest taart staan voor 25 personen.
Heeft iemand een leuk idee? Ik ben niet zo van het puzzelen en boetseren van die twee zie ik geloof ik niet zitten! Printje mag wel van de opdrachtgeefster.

Tips en ideeen zeer welkom!!

Re: Inspiratie gezocht voor Ernst Bobbie en de rest taart

Nou, als je en niet wilt boetseren of puzzelen, dan zit er weinig op dan een printje geloof ik :D

3

Dat weet ik ook wel.
Maar zoek ook tips voor de taart!
Twijfel of dat ik hem echt in stijl van Ernst en Bobbie moet maken of gewoon een meidentaart met strikjes enz en dan een topper van ernst.

Ik zou hem in de stijl van Ernst en bobbie houden. Ze zijn altijd veel in de natuur, dus ik zou denk ik dat thema aanhouden.

5

Hmm ik denk dat ik een bloementaart ga maken.... en dan boven op een tentje met hun hoofdjes ofzo!
En dan ook nog een printje ergens plaatsen!

Misschien kun je gebruik maken van het logo?
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/helenaskinderfeesten/images/template_volg3_01.jpg

Je kunt dan i.p.v. "de rest" de naam van diegene nemen waarvoor de taart bedoeld is.

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

7

Hoi,

Ik weet niet of je al voorzien bent, maar ik kan voor je printen mocht je willen. Het is erg leuk om bijv de gezichtjes van e & b op de taart te zetten, en dan nog een paar cc 's met een tekst of gezichtjes.

Boetseren is heel mooi, ik ben het zelf nog aan het leren. Misschien kun je iets met de leeftijd doen? Of een rand in de kleuren van ernst/ bobbie?

Het lijkt mij een erg leuke opdracht dus wat het ook wordt...heel veel plezier !

Groetjes Jose

8

Pfff het blijft echt moeilijk!
Maar ja ook wel weer een uitdaging!

9

ze hebben vand die petjes met voetsporen erop is dat misschien een idee ? is niet zo moeilijk

ik taart, jij taart, wij zijn taarten