1

Onderwerp: waar koop ik een witte food writer stift???

Weet iemand waar ik een witte food writer kan kopen???
Ik zie ze in alle kleurtjes, maar ik heb eigenlijk één nodig met witte eetbare inkt. Of bestaat dit niet?
Zilver grijs is de kleur die ik nog wel zie in diverse webwinkels, maar dus geen wit.
Help?!?!

2 Laatst bewerkt door Biggeltaart (21-08-2011 12:51)

Re: waar koop ik een witte food writer stift???

Geen idee of ze te koop zijn, maar je kunt het in ieder geval ook proberen met een klein kwastje en vloeibaar wit.
Succes!

Op een ander forum is deze vraag ook al eens gesteld en daar hebben ze van wilton gehoord dat deze pennen niet gemaakt worden.
http://www.cookiedecorator.com/archive/ … -1918.html

Kwastje dus maar!

3

Bedankt voor je reactie!
Maar het blijft toch wel raar... zo'n witte stift is toch erg handig...alleen al voor het zetten van zo'n klein wit puntje in een oogje ofzo.
Ik wilde het gebruiken om piep kleine lettertjes te zetten op een geboetseerd toetsenbord. Dat is onmogelijk met een kwastje.
Nouja, in elk geval hoef ik dan niet verder te zoeken.

4

saskiaaa72 schreef:

B. Dat is onmogelijk met een kwastje.

Héél fijn kwastje en vaste hand, dan lukt het wel hoor :)
Met een beetje witte dust + alcohol.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Nou...'t zijn toetsjes van 3 mm... :s

6

saskiaaa72 schreef:

Bedankt voor je reactie!
Maar het blijft toch wel raar... zo'n witte stift is toch erg handig...alleen al voor het zetten van zo'n klein wit puntje in een oogje ofzo.
Ik wilde het gebruiken om piep kleine lettertjes te zetten op een geboetseerd toetsenbord. Dat is onmogelijk met een kwastje.
Nouja, in elk geval hoef ik dan niet verder te zoeken.

heel toevallig was ik daar vorige week ook naar aan het zoeken; hoeft dus niet verder...

Groetjes, Dorothea.