1

Onderwerp: Echte bloemen op een bruidstaart?

Ik heb een aanvraag gehad van een bruid die echte bloemen wil op de bruidstaart. Ook omdat ze denk dat dat goedkoper is dan van suiker. Maar ze lijkt het ook mooier.

Ik heb zelf aan gegeven dat het niet goedkoper is misschien wel duurder. Maar ik heb daar geen verstand van. Wie kan mij er meer over vertellen?

Ze wil namelijk rode rozen, en het moet er ongeveer uit zien als deze taart.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-768ACZDN.jpg
Maar dan alleen met rode echte rozen

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

2

Re: Echte bloemen op een bruidstaart?

Je kunt niet zomaar 'gewone' echte rozen gebruiken hoor! Dat moet je echt met je bloemist overleggen.  :Y

'Gewone' rozen zijn meestal behandeld met iets waardoor ze lang mooi blijven als snijbloem.

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Ja weet ik daarom heb ik wel een idee omdat dus te bespreken, of iets anders te verzinnen. Maar als ik dit allemaal bekijk, dan is dat dus echt niet goedkoper.

hahah de bruid probeerde al een beetje af te dingen(aaahh wij zijn maar studenten, kan er niks van de prijs af).

Maar hoeveel zal het gaan kosten? de taart moet voor 80 personen, met dan suikerbloemen? is daar een richtprijs voor? Ik dacht misschien peony's te maken omdat dat gelijk al wat voller lijkt, maar daar moet de bruid ook mee eens zijn natuurlijk.

Groetjes Bianka

4 Laatst bewerkt door lizzl (25-08-2011 09:06)

Als ik jou was zou ik eens met een bloemist overleggen wat die er voor vraagt. en vergeet ook niet je flowerpicks e.d. te rekenen  ;)

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

5

oohh ja die ook natuurlijk  :grr: goed dat je dat even meld  :D