1

Onderwerp: 2e taart niet helemaal tevree

mijn 2e project. heel tevreden met lussenstrik (muv de linten, daar braken mijn gezellig omgekrulde puntjes steeds vanaf). maar bekleden was een rampje. mijn eigen schuld. nog te weinig fondant in huis dus te dun uitgerold en jullie raden het al, scheuren, hobbels etc  :s. tot overmaat van ramp braken er een paar lussen van de strik terwijl ik veel reserve had gemaakt (gewoon niet voorzichtig genoeg geweest :o ) en kwam ik de laatste dus te kort. had nog wel een bloemetje gefrutseld weken geleden dus die erop gedaan. moet zeggen dat ik het eigenlijk best leuk vind met zo'n bloem erin. nog veel te leren  :Y . morgen lekker opeten bij een vriendin die jarig is maar geen kadootje wilde.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZDQKHU6O.jpghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-KMI8VAKQ.jpg

Groetjes Petra

2

Re: 2e taart niet helemaal tevree

Ik vind de strik erg leuk zo met de bloem erin. Dat heb je slim bedacht  :thumb:

Misschien kun je de foto's volgende keer op een wat minder drukke achtergrond maken of met andere kleurtjes. Ik word er in ieder geval erg door afgeleid omdat het ook een beetje dezelfde kleurtjes zijn.

3

Ik vind hem er heel mooi uit zien! Inderdaad leuk met die bloem in de strik!!

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

4

:thumb:

helemaal niet nagedacht over achtergrond, is gewoon het zeiltje wat op mijn tuintafel ligt, goede tip om daar volgende keer even aan te denken  :thumb:

Groetjes Petra

6

hee das raar mijn bericht niet doorgekomen??

hmmm had een vastlopertje daarnet ergens voor het eten.......

ikvind t een onwijs leuk taartje.......je bloemetje goed opgelost..!

maar klein tipje ?:  ik zou persoonlijk de onderste rode streep recht onder de "deksel" zijn rode streep van lint laten doorlopen......zo lijkt het namelijk alof de strik om de doos zit zeg maar.....

maarrrrrrrrrrrr mss was dat helemaalniet de bedoeling :D

hoedanook........leuktaartje !!

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

Dank voor de reacties. Een kleine up-date. taartje viel erg in de smaak bij ontvangster. Had nog nooit zo'n mooie taart gehad en wilde hem eigenlijk niet aansnijden. En dat de "deksel" er scheef op zit was de bedoeling. Onder de deksel zit een kleine holte in de cake met een klein kadootje erin (natuurlijk goed in plastic verpakt) Was zelf dus niet helemaal tevreden, maar foutjes zijn door niemand opgemerkt en de smaak was prima.

Groetjes Petra