Re: Tribal paard voor Marieke (8ste taart, feedback graag)
super mooi zeg. hoop dat mijn 8e taart er ook zo mooi strak uitziet.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Tribal paard voor Marieke (8ste taart, feedback graag)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
super mooi zeg. hoop dat mijn 8e taart er ook zo mooi strak uitziet.
Prachtig
Wat prachtig!!! Heb je 'm gewoon gepuzzeld?
yep gepuzzeld en toen overgeschoven op de taart, althans poging tot want alles viel uit elkaar haha, dus toen maar naar aanleiding van de bestaande plaat opnieuw gepuzzeld op de taart zelf.
weer bedankt allemaal voor de reacties 
Heeel mooi! Vraag me af waar je de tang voor hebt gebruikt die ik op de tweede foto zie
![]()
Mooi strak gedaan!
uhm dat is mijn pizzasnijder 
Wauw echt super!!!!
Waarmee knip je het dan als ik vragen mag? en is het marsepein of fondant? Maak je dan eerste een plak met tylose er in?
Ben heel erg benieuwd! Al die technieken 
super mooi gedaan!
Kan niet anders zeggen daan GAAF!!!!
Wauw echt super!!!!
Waarmee knip je het dan als ik vragen mag? en is het marsepein of fondant? Maak je dan eerste een plak met tylose er in?
Ben heel erg benieuwd! Al die technieken
ik knip het niet maar snij het uit met een heel scherp hobbymesje, dan de randen wat "zachter"maken met de vingers. Voor deze heb ik geen tylose gebruikt maar gewoon even aan de lucht laten drogen zodat het niet vervormde. Sommigen leggen de puzzelplaat in de vriezer zodat ie hard is en leggen m dan over, dat moet dan wel snel gebeuren. Ik werk alleen met fondant of er moet speciaal naar marsepein gevraagd worden (heb ik nog niet meegemaakt)
super mooi zou hem graag willen opslaan als voorbeeld dan kan ik hem ook een keertje maken voor mijn oudste dochter die helemaal gek is van paarden. 
super mooi zou hem graag willen opslaan als voorbeeld dan kan ik hem ook een keertje maken voor mijn oudste dochter die helemaal gek is van paarden.
lekker opslaan hoor, voor mij een hele eer!

Wat een mooie taart zeg.
PRACHTIG!!!echt heel mooi gemaakt
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Tribal paard voor Marieke (8ste taart, feedback graag)