1

Onderwerp: Mijn eerste bruidstaart maar hoe?

Ik heb een dilemma,
ik ga de bruidstaart voor een goed vriendin en haar vriend maken en we hebben vanavond proeftaartjes geproefd en ze hebben als vulling monchoumousse met hierop verse aardbeien gekozen.
Nu is de vraag maak ik de taart nu alvast en vries ik hem in?
Of maak ik hem vlak voor de bruiloft (7 oktober)?  :s
De aardbeien zijn nu namelijk nog lekker zoet (en een stuk goedkoper), maar kan dit in de vriezer?
En zo ja, zal ik de taart dan alvast bekleden of zal ik dit later doen???  :think: 
Wat vinden jullie??

Re: Mijn eerste bruidstaart maar hoe?

kun je niet alleen de aardbeien invriezen...?

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

Ik weet niet of dat kan, ben bang dat ze sappig worden als je ze ontdooid, net als die ingevroren aardbeien van de ah :/

channie schreef:

Ik weet niet of dat kan, ben bang dat ze sappig worden als je ze ontdooid, net als die ingevroren aardbeien van de ah :/

Ja dat worden ze, heb dat ook wel eens geprobeerd. Misschien gebeurd er hetzelfde mee als je de taart maakt en invriest?!

Ik zou het ff testen ;)

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

angelique1984 schreef:
channie schreef:

Ja dat worden ze, heb dat ook wel eens geprobeerd. Misschien gebeurd er hetzelfde mee als je de taart maakt en invriest?!

Ik zou het ff testen ;)

ik snap niet waarom je uberhaupt verse aardbeitjes zou willen gebruiken als je toch van plan bent de taart in te gaan vriezen. zonde van het verse product.

I never met a calorie I didn't like....

Idd, dan zou ik de diepvries aardbeien nemen.

Life is what you bake it.

7

Ik zou zeker niet zo;n mooie taart gaan invriezen, versheid is het belangrijkste, zeker voor een mooie bruidstaart.
En dat prijsverschil van de aardbeien ten opzichte van nu is misschien 3 euro op die hele taart, zou ik zeker niet moeilijk over doen.

8

O.k. dus gewoon vers maken hoor ik hier.
Ga ik dat doen, bedankt :thumb: