1

Onderwerp: banketbakkersroom en slagroom

ik heb al even gezocht op het forum, maar kon hier niks over vinden. zijn deze 2 vullingen lekker bij elkaar voor in een taart? banketbakkersroom en aangevette slagroom! ik heb al een keer slagroom en jam gedaan, dat was heerlijk!

alvast bedankt!

2

Re: banketbakkersroom en slagroom

Heerlijk!!!

Eh, ik doe regelmatig de slagroom bij de banketbakkersroom.

3

Lijkt mij eigenlijk een beetje saai in een taart, zonder smaakje erbij van jam of chocolade... Ik zou het zelf niet zo snel kiezen.

4

...en dan inderdaad nog iets erbij zoals Biggeltaart schreef.
Ik gebruik op het moment veel de zelfgemaakte bramenjam die wat te dun is voor jam op brood.  ;)

5

Jaa daar ben ik dus ook wat bang voor.. En als ik een laagje jam doe met daarop de slagroom en een andere laag met bbr? (:

6

charliegirl schreef:

Jaa daar ben ik dus ook wat bang voor.. En als ik een laagje jam doe met daarop de slagroom en een andere laag met bbr? (:

Dan zou ik allebei de lagen eerst een laagje jam doen en dan de andere romige vulling. Dan klopt de verhouding in de smaken beter denk ik.

7

oke dankjewel! dan ga ik dat eens proberen!(:

Nee hoor smaakt heerlijk! Maar smaken verschillen.
Ik vind juist al die jam erin te zoet.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

9

angelique1984 schreef:

Nee hoor smaakt heerlijk! Maar smaken verschillen.
Ik vind juist al die jam erin te zoet.

Heb je ook weer een punt, daarom neem ik vaak frambozenjam. Is lekker fris van smaak en niet zo zoet als aardbeienjam bijvoorbeeld. Of lekkere frisse lemon curd.

10

ja ik gebruik altijd confiture, heb de vorige keer toen ik mijn taart maakte confiture en dan slagroom en dat 2x, dat was echt heeerlijk!