Onderwerp: Derde prijs met wedstrijd, maar toch niet
Tsja, klinkt raar. Ik deed zaterdag mee aan de taartenwedstrijd Taarttoppers in apeldoorn. Ik kon zelf de taart niet brengen, omdat ik moest werken, maar kon wel een uurtje eerder weg van mijn werk, zodat ik toch nog een uurtje in apeldoorn kon zijn. Woon zelf in Tiel dus het was ook wel een eindje rijden, mijn ouders hadden de taart gebracht. Er was niet gezegd dat je aanwezig moest zijn en ik had ook tegen de organisatie gezegd dat ik later zou komen, omdat ik moest werken. Was goed.
Kom ik daar aan, werd verwezen naar de jury. Ben jij degene van de Waterval taart? Ja...Waar was je?? Ik moest werken en dat had ik doorgegeven. Nou om een lang verhaal kort te maken, omdat ik niet aanwezig was heb ik de derde prijs niet behaald, maar hebben ze voor iemand anders gekozen. Omdat ik er niet was!!!Waar slaat dat op?? Ze vonden de taart erg mooi en waren vooral enthousiast over de smaak. Kersen met ganache met witte chocolade stukjes. Vonden ze helemaal super. Aan de vrouw van de organisatie was niet doorgegeven dat ik later zou komen, vanwege mijn werk. Ze voelde zich knap lullig en had nog wel haar excuses aangeboden, kreeg nog een troostprijs. Maar wat baalde ik zeg....niet erbij zijn betekend dus dat je geen prijs kunt winnen,...vind het allemaal maar raar....
Sorry voor het lange verhaal, maar moest het ff kwijt.
Hieronder mijn taart.
Sorry voor de vele foto's, maar ja er is best veel te zien
Feedback is altijd welkom