1

Onderwerp: Zwart-wit en roze blingbling

Eventjes geen bestellingen, dus nu gewoon een eigen ontwerp gemaakt voor een jarige vriendin die houdt van zwart en blingbling: een zebraprint-stapeltaart met roze. Het was een spoedje, anders had ik er misschien nog wel een naam of leeftijd op gezet. Zelf vind ik de roze taart een beetje kaal, maar als geheel ben ik er wel blij mee.

De jarige job vond hem in ieder geval helemaal prachtig, mede vanwege de vele glitters, haha. 'Zonde om aan te snijden'.

De roze-gekleurde cake is gevuld met cappuccino-slagroom en chocomousse met cappuccino-smaak  :P .

Het resultaat:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BA3P4XPL.jpg

Bovenop witte mini-roosjes volgens how-to van deze website vrij snel gemaakt:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BKL8LXWX.jpg

De roze cake (in werkelijkheid nog veel meer knalroze):

http://www.mijnalbum.nl/Foto-O68BTUF6.jpg

Groetjes en bedankt voor het kijken,

Linda.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

2

Re: Zwart-wit en roze blingbling

Wauw, ik hou hier wel van!!

Erg leuk gemaakt  :thumb:

3

mooi!

4

super vrolijk !!!

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

5

Wat een leukerd, heel feestelijk met die glitters! :Y

6

Prachtig!  :thumb:  :thumb:  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

Hoi, ik had een vraagje ik wil graag een taart maken met koffi/cappucino smaak. Maar ik kom er niet goed uit. Zou ik het recept van jou vulling mogen hebben? cappuccino-slagroom en chocomousse met cappuccino-smaak.  Ik zou er heel blij van worden  :D  Alvast bedankt!
Groetjes, Patricia

8

Taart a la Tries schreef:

Hoi, ik had een vraagje ik wil graag een taart maken met koffi/cappucino smaak. Maar ik kom er niet goed uit. Zou ik het recept van jou vulling mogen hebben? cappuccino-slagroom en chocomousse met cappuccino-smaak.  Ik zou er heel blij van worden  :D  Alvast bedankt!
Groetjes, Patricia

Hoi Patricia,

Voor de cappuccino-slagroom heb ik smaakstof van Patidess aan slagroom toegevoegd. De chocomousse is gemaakt van een reep chocolade met cappuccinno-smaak, volgens mij is deze te koop bij AH. Verder heb ik daarvoor gewoon het recept voor snelle chocomousse gebruikt. De combinatie is erg lekker. Succes!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

9

Wat een leuk taartje! En klinkt heerlijk!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

10

grappig taartje vooral de binnenkant ;)

www.zoetmetelma.shop voor taart- decoratieartikelen, workshops, kinderfeestjes en taart op maat. Maar ook losse thee, koffiebonen, bonbons en chocolade.

Icehorse schreef:
Taart a la Tries schreef:

Groetjes, Patricia

Hoi Patricia,

Voor de cappuccino-slagroom heb ik smaakstof van Patidess aan slagroom toegevoegd. De chocomousse is gemaakt van een reep chocolade met cappuccinno-smaak, volgens mij is deze te koop bij AH. Verder heb ik daarvoor gewoon het recept voor snelle chocomousse gebruikt. De combinatie is erg lekker. Succes!

Onwijs bedankt! Ik ga het zeker gebruiken. Ga een koffietaart maken met allemaal koffiekopjes dus past helemaal in het thema! Je hebt me erg geholpen. Super!