Re: Housekeepingmanager Disneyland Hotel en een Apotheektaartje
Super mooi! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Housekeepingmanager Disneyland Hotel en een Apotheektaartje
Super mooi! 
Menslief wat maak je leuke en zeeeeeer mooie taarten!!!

zo prachtig mooi, alles klopt, en taartjes die je bij niemand anders tegenkomt
Wat zijn ze leuk en zo in stijl allebei!
Mooi!!! Echt gaaf, lijkt me ook geweldig om zon mooie taart te krijgen!! 
Oh, wat beeldschoon weer !
Hoe krijg je het zo mooi voor elkaar , en dat die popjes zo mooi blijven staan, ik vind het maar knap hoor 
super leuke taarten 
Prachtig 
Mijn mond blijft openstaan
wauw! Oh! Ahhh! Wat geweldig!
Heb (stiekem) ook een kijkje genomen in je foto-album en de één is nog adembenemender dan de andere. Geweldig! 
Bedankt voor jullie leuke reacties!!
De taart is ondertussen opgehaald en ik heb 5€ fooi gehad dus dat zegt genoeg 
Madame Gâteau schreef:Ik gebruik enkel marsepein, de huidskleur maak ik met Paprika/flesh van sugarflair.
Over bewaren gesproken, ik heb in juni een Beatlestaart gemaakt met geboetseerde Beatles erop . Het meisje wilde absoluut niet dat de taart opgegeten werd en staat nog steeds in een glazenkast
![]()
Jemig wat kan jij knap boetseren! Ik kijk m'n ogen uit. En dat met marsepein. Hoe voorkom je dan dat de boel in elkaar zakt met staande of zittende poppetjes?
Het poppetje staat op prikkers, ik doe een beetje tylose door de marsepein waar ik de benen mee maak, vevolgens prik ik ze op een sateprikker. Eentje van de lengte van het been en eentje die een paar centimeter uitsteekt, hier prik ik dan weer de romp op.
Volg je me nog 
heel mooi ,
vooral de figuurtjes heel mooi,
hoe doe jij die oogjes een beetje fondant en schilderwerk ,
of alles van fondant
en die streepjes net bovenop de oogjes?
dank je wel voor je reactie.
Ik gebruik enkel marsepein. De oogjes zijn ook van marsepein.
Heel dun uitrollen, uitsteken en stapelen. Op het apothekers taartje was het iets te dik en dan krijg je van die bolle ogen.
Voor de wimpers ook een heel dun sliertje uitrollen.
Wow, wat zijn ze weer super gaaf zeg!!
en vriendjes zijn met de directeur van het Disney hotel... Wow.. hahaha 
super taartje !!
geweldig geboetseerd weer !!
Ooo! Wat een prachtige taarten maak je
(heb ook even in je foto-album gespiekt)! Daar kan ik alleen maar van dromen... 
Ze zijn weer supergaaf!!
Waanzinnig weer Femke en dan vooral je boetseersel
groetjes Carla
wow! ik moet nog even oefenen met boetseren zie ik 
Ze zijn alletwee GEWELDIG.
Prachtig!
twee hele leuke taarten
ze lijken wel veel op elkaar 
GE-WEL-DIG!!!!!!!!!

Echt ongelofelijk goed zeg
Maar hoe laat jij je boetseerwerk nou zo mooi staan? marsepein is zo zwaar, bij mij kukeld alles om
Ben erg nieuwsgierig!
Taartenmarie schreef:Madame Gâteau schreef:Ik gebruik enkel marsepein, de huidskleur maak ik met Paprika/flesh van sugarflair.
Over bewaren gesproken, ik heb in juni een Beatlestaart gemaakt met geboetseerde Beatles erop . Het meisje wilde absoluut niet dat de taart opgegeten werd en staat nog steeds in een glazenkast
![]()
Jemig wat kan jij knap boetseren! Ik kijk m'n ogen uit. En dat met marsepein. Hoe voorkom je dan dat de boel in elkaar zakt met staande of zittende poppetjes?
Het poppetje staat op prikkers, ik doe een beetje tylose door de marsepein waar ik de benen mee maak, vevolgens prik ik ze op een sateprikker. Eentje van de lengte van het been en eentje die een paar centimeter uitsteekt, hier prik ik dan weer de romp op.
Volg je me nog
Ja hoor ik volg je nog
.
Ben alleen verbaasd dat je tylose dor de marsepein doet want ik dacht dat dat geen effect had.
Maar goed te weten dat dit dus wel kan met marsepein!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Housekeepingmanager Disneyland Hotel en een Apotheektaartje