1

Onderwerp: Carstaart vraagje.

Voor diegene die allemaal al een keer een Carstaart hebben gemaakt... Hoe maken jullie dat "embleem"zeg maar. Dat rode met zilver randje waar de naam in staat? Is dat ook 'n puzzelplaatje of gewoon uit de hand?? :think:

2

Re: Carstaart vraagje.

Hoi Ing!!

Jij ook al aan de Carstaarten?? Ik heb toevallig vorige week mijn eerste gepost  :Y

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=162070

Ik heb het schildje inderdaad gewoon uit de hand gemaakt.... en Bliksem trouwens ook  ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Sonj@ schreef:

Hoi Ing!!

Jij ook al aan de Carstaarten?? Ik heb toevallig vorige week mijn eerste gepost  :Y

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=162070

Ik heb het schildje inderdaad gewoon uit de hand gemaakt.... en Bliksem trouwens ook  ;)

Hey hoi! Wat is hij gaaf geworden zeg! En wat knap zo uit de losse hand! Wauw... ik ben zo brutaal geweest om 'm op te slaan, mooi voorbeeld die ik erbij kan houden!! :Y  Complimenten hoor :thumb:

4

Thanx  :)

Tuuuuuuurlijk mag je 'm opslaan  :Y Ik heb 'm ook gemaakt naar het voorbeeld van al die andere Carstaarten  :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Inderdaad, 'gewoon' puzzelen  :Y  Een grote V met daarop het rode schildje en omlijnen met een zilveren randje. Succes!

Groetjes van Natascha!

6 Laatst bewerkt door petrawb (22-08-2011 14:04)

ik heb in juni ook een cars taart mogen maken... en alles met de hand gedaan... helaas sneuvelde bij mij de V de rest van het logo bleef wel goed.  :/
bliksem en takel raakten niet gewond ;)

7

Ha die @Ing, nog nooit een Cars taart gemaakt, maar je kunt het vast aan de hand van een kleurplaat als deze www.kleurplatenenzo.nl/kleurplaten/ToonKleurPlaat.aspx?imageurl=cars%20pixar/pixar-cars-coloring-086.jpg&Text=Cars%20&kleurplaten=61    puzzelen.

Alles goed verder? Succes en veel plezier met maken!

8

fruitcake schreef:

Ha die @Ing, nog nooit een Cars taart gemaakt, maar je kunt het vast aan de hand van een kleurplaat als deze www.kleurplatenenzo.nl/kleurplaten/ToonKleurPlaat.aspx?imageurl=cars%20pixar/pixar-cars-coloring-086.jpg&Text=Cars%20&kleurplaten=61    puzzelen.

Alles goed verder? Succes en veel plezier met maken!

Hey hoi!!
Dank jewel hoor!! Ik mag de taart over 2 wkn maken maar ben me alvast aan t voorbereiden. Ik gebruik de cars mallen vd blokker die ik te leen heb. Ben benieuwd of t wat word!