1

Onderwerp: En daar komt er weer een om de hoek kijken...

Hallo allemaal,

jullie zien (leze) dagelijks vele nieuwe meldingen maar hier ben ik dus ook maar eens; mijn naam is Danielle (=Daan), ben 37 en woon met man en dochtertje (2,5 jaar) in het Brabantse Veghel.
Ben stiekem al taart-verslaafd sinds ik op mijn trouwdag (maart 2008)mijn bruidstaart voor het eerst zag, wat een pracht-taart en vanaf toen dus totally hooked  :D .
Heb vervolgens een paar workshops gevolgd bij de Taartwinkel in Den-Bosch en toen maar flink ingeslagen om mezelf al doende de rest te leren.
Lees al lange tijd in stilte mee op dit forum en me in juli dan toch ook maar eens geregistreerd en nu zelfs maar even voorstellen... Misschien dat ik zelfs wel eens wat taarten ga posten, ik ben echter nogal perfectionistisch en niet snel tevreden dus hoop dat ik "durf"  :/

In ieder geval hoop ik steeds beter te worden en wil ik jullie vast allemaal danken voor alle tips en inspriatie die jullie hier allemaal achter laten!

Groetjes Daan

2

Re: En daar komt er weer een om de hoek kijken...

Welkom en heel veel (bak)plezier!

3

Welkom op dit leuke forum en gewoon showen, hoor! Als je zo perfectionistisch bent, zijn ze vast mooi. (En al zouden ze minder mooi zijn, dan is showen nog net zo leuk, hoor!)

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

Gewoon lekker laten zien, we leren allemaal van elkaar! :)

5

Welkom en gewoon posten hoor! Misschien leer je nog wat van de tips die je krijgt?!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

6

Welkom! en gewoon je taartjes showen, hoor! Ben je zelf niet helemaal tevreden dan hebben je mede taartenbakster vaak nog hele goede tips! En door al die tips worden je taarten (zo mogelijk) nog beter en mooier! (spreek uit ervaring... sinds ik hier lid ben gaat het bekleden steeds beter :) )
Veel bakplezier toegewenst!
Groetjes Diana

7

Dank jullie wel, erg lief!
Heb van de week een tas-taart gemaakt die ik best goed gelukt vind dus ga dalijk even lezen hoe ik foto's kan uploaden en dan zal ik de gok eens wagen  ;)