1

Onderwerp: pick up: Ik hield mijn hart vast.....

... Bij het maken van deze taart met de warmte van gister!

Het was ook nog eens mijn eerste keer een vierkante taart bekleden en dan voor een opdracht  :x  (maar vriendlief zei "gewoon aannemen dat moet vast wel lukken" )
De vraag was een platenspeler, foto werd meegestuurd en hij moest er een beetje op lijken, rood en er lag een best wel dikke schijf op waar dan de plaat opgelegd kon worden, in eerste instantie wilde ik gewoon een "platte" taart maken, maar het is dit geworden:

http://www.uploader.be/082011/22_1314002961.jpg

http://www.uploader.be/082011/22_1314003001.jpg

http://www.uploader.be/082011/22_1314003037.jpg

Het bekleden van de vierkante taart viel achteraf wel mee (ik had hele nachtmerries  :/  )
Ik baal alleen dat het karton eronderuit komt (terwijl het toch een 25x25 karton was, ik had hem niet bijgeknipt  :grr:  En nu komt hij er dus idd wat onderuit... Nu dacht ik ik kan het misschien wel bijsnijden maar dat durf ik niet! Veel te bang dat ik de taart raak dus dan houden we het maar zo.....

De plaat had misschien groter gekund, maar ja dat is achteraf! en helaas is hij wat ingezakt :(

Ik heb ook bijpassende cupcakes gemaakt die heb ik al eerder gepost (zie klein en fijn )
Feedback is altijd welkom!

2

Re: pick up: Ik hield mijn hart vast.....

leuk! :thumb:

Bedankt :)

4

Leuk, jeugdsentiment... :lol:

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Icehorse schreef:

Leuk, jeugdsentiment... :lol:

Maar dan in een hipper jasje? :P
Vroeger hadden ze ze denk ik nog niet rood  :think:

6

Hij is hardstikke leuk! Knap gedaan, want het lijkt me een flinke vierkante taart! :thumb:

MirandaB schreef:

Hij is hardstikke leuk! Knap gedaan, want het lijkt me een flinke vierkante taart! :thumb:

Valt mee!
25x25

8 Laatst bewerkt door MirandaB (22-08-2011 13:08)

sweetheart88 schreef:
MirandaB schreef:

Valt mee!
25x25

Okay, dan lijkt 'ie misschien op de foto wat groter, ha ha ;). Maar ik vind 'em erg leuk!

Hartstikke leuk! Ik hoor vaak mensen zeggen dat ze een vierkante moeilijk vinden maar ik vind een vierkante taart juist makkelijk.
Als ik het fondant er overheen lek, pak ik meteen de hoekjes beet en de rest is een kwestie van gladstrijken.
Hij ziet er super uit!

10

Ja ik vond het ook reuze meevallen :)

11

ow wat een leuke taart !!

is het trouwens geen optie om het randje van het kartonnetje "weg te werken"met een reepje rood of zwart ??

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh