1

Onderwerp: de lelijkste ooit...aan alle mensen die zich slecht voele over een...

:grr: taart mijne blijft de lelijkste ik denk drie weken geleden gemaakt had het lef niet om deze te posten... iiiuuuuuuuwww
:grr:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-P477XWY6

2

Re: de lelijkste ooit...aan alle mensen die zich slecht voele over een...

tja, mooi is inderdaad anders... maar goed, het kan ook je smaak zijn. Was ie wel lekker? Dat is uiteindelijk toch het belangrijkste.

groetjes Anneliek

3

biscuit en merengue botercreme smaak best oke maar de ogen willen ook wat eh...  :s  :lol:

4

Lijkt wel of je er pasta overheen hebt hangen.
Nou ja weet je ook weer dat je zoiets nooit meer gaat maken

5

Knutsel schreef:

Lijkt wel of je er pasta overheen hebt hangen.
Nou ja weet je ook weer dat je zoiets nooit meer gaat maken

haha een ravioli taart snap wat je bedoeld!!! :lol:

6

Nee hoor vind hem niet lelijk, ik vind het een hele mooie ravioli taart, met glitters bovenop toch? Ik ben een echte ekster...dus dol op glitters.

7

Ik vind hem eigenlijk ook wel meevallen hoor!! Maar het lijkt inderdaad wel een ravioli taart.. :D Had zo gevuld kunnen zijn met bolognese saus..  :D (Misschien een idee??)

8

ik vind hem eigenlijk heel sjiek!
Wel iets voor bij big fat gypsy weddings hahaha.

9

Ik vind het heel moedig dat je je "lelijkste taart" durft te posten , ik weet niet of ik dat zou durfen.

Groetjes Zita
(Kom gezellig eens bij me buurten www.taartencupcakes.nl)

Hij is apart  ;)  Maar zeker niet de lelijkste die ik voorbij heb zien komen. Volgende keer beter  :thumb:

11

:lol: gelukkig kanik er nu om lachen maar die dag niet  :+

dore schreef:

:lol: gelukkig kanik er nu om lachen maar die dag niet  :+

Ik herken het gevoel. Ik ben van de week tot 3 uur 's nachts bezig geweest omdat ik niet tevreden was en uiteindelijk de hele taart opnieuw heb gedaan. Op zo'n moment staat het huilen je nader dan het lachen en vraag je je af wat er nou ook alweer zo leuk was aan deze hobby  :grr:  :s  Maar goed, volgende keer beter...enne als je niets uitprobeerd is de uitdaging er snel van af toch?!

13

Ik denk dat er heel veel turken en marokkanen zijn die dit soort taarten juist heel erg mooi vinden  :think:
Het past qua uiterlijk niet helemaal in onze cultuur maar in die culturen houden ze vaak wel van goud en glans zoals je jouw taart hebt gemaakt. En smaken verschillen  :9