1

Onderwerp: Op een grote paddestoel...

Voor de 3e verjaardag van mijn dochtertje mocht ik voor dit weekend een taart maken. Dat ging me niet makkelijk af helaas.

Ze had vantevoren aangegeven dat ze een bloemetjestaart wilde, dus dat zou ik wel redden in één dag. Maar op de ochtend zelf, wist ze ineens zeker dat ze toch kabouter Plop wilde. Ach, ik had de hele dag ervoor beschikbaar dus ik dacht dat het me wel zou lukken. Helaas kwam er toch nog onverwacht het een en ander tussendoor, dus werd het toch nog avond- en nachtwerk. Om kwart over 1 's nachts vond ik het genoeg geweest, de taart was nog wel kaal, maar ik had echt geen puf meer om er nog versieringen op aan te brengen. Gelukkig was de jarige er helemaal happy mee.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-G6YQNJES-D.jpg

Het was ook mijn eerste echte boetseersel en dat viel heeeeeel erg tegen. Ik was zo blij dat mijn dochtertje 's morgens meteen riep "oh mama, Plop is gelukt". Tot overmaat van ramp brak ook het onderrandje van de paddestoel nog af, dus die moest nog even hersteld worden op het laatste moment.

De onderste taart was gevuld met bbr met mandarijntjes en vlaaivulling tropische vruchten. De paddestoel was chocobiscuit, gevuld met kersenvlaaivulling en bokkepootjesvulling. De taart viel gelukkig erg in de smaak bij de visite, bijna iedereen wilde een stuk van beide taarten.

Vandaag heb ik de cupcaketraktaties voor het kinderdagverblijf gemaakt, die volgen later deze week nog in de klein- en fijnparade.
Bedankt voor het kijken!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

2

Re: Op een grote paddestoel...

Wat jammer dat je niet meer genoeg tijd had, ik weet zeker dat je die tijd ten volste benut had. Maar voor een weinig-tijdje is het en geweldige taart!
Is het allemaal biscuit? En die Plop, die had je nog ergens liggen zeker? ;) Helemaal mooi!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

3

Echt super gemaakt :thumb:  en kabouter plop lijkt ook echt op hem, echt goed gedaan.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

4 Laatst bewerkt door Liekie (21-08-2011 22:15)

Nou meis, ik vind 'm werkelijk fantastisch leuk en mooi geworden! Top :thumb:
Enneh....! Gefeliciteerd met je dochtertje!!!!!!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

5

Mooi hoor! En je plop is idd goed gelukt!  :thumb:

al iets in de wud gezegt.. maar zeg het nog maar een keer... hijs leuk!!! :Y

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

7

Geweldige taart! En Plop is echt Plop!  :thumb:

"Life begins where your comfortzone ends."

8

Knap hoor plop boetseren even zo op commando :thumb: Vind hem echt heel leuk geworden :thumb:

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

9

Ik vind 'em hardstikke leuk geworden! En heerlijke vullingen als ik het zo lees... :9

10

Wat is íe leuk!!!!

"There are far, far better things ahead than any we leave behind" - C.S. Lewis

:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:
Leuk leuk!!!

Heeft is gesmaakt?

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

12

mooi!