Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcake cadeautje!
Pagina's 1
Zal toch wel??!! Ik vind 'm in ieder geval schattig 
Erg leuk!
Ik heb laatst dezelfde cupcake papiertjes gekocht, alleen bij mij lieten ze los
Ook waren de papiertjes wel aan de grote kant en wist ik niet goed hoeveel beslag ik erin moest doen + temperatuur om te bakken.
Hoeveel beslag heb je erin gedaan en hoelang/ welke temp hebben ze gebakken? Ik zou het zonde vinden als ik de rest van m'n papiertjes niet meer gebruik, en ik vind hem bij jou echt mooi geworden 
Groetjes Marjolein
Erg leuk!
Ook waren de papiertjes wel aan de grote kant en wist ik niet goed hoeveel beslag ik erin moest doen + temperatuur om te bakken.
Hoeveel beslag heb je erin gedaan en hoelang/ welke temp hebben ze gebakken? Ik zou het zonde vinden als ik de rest van m'n papiertjes niet meer gebruik, en ik vind hem bij jou echt mooi geworden
Groetjes Marjolein
Thanks!
Ik vond dat ze ook best groot waren maar heb ze dus iets meer gevuld! Voor deze cakejes heb ik de funcake cupcake mix gebruikt en van 500 gram mis 20 cakejes gemaakt. Ongeveer halfvol dus op 170 graden (heteluchtoven) Ongeveer 24 minuten.
Volgens mij hebben bij mij 2 cakepapiertjes losgelaten dus valt mee!
Errug leuk in die vaas/pot. Leuk weggevertje en zal ze zeker kunnen waarderen
Wil nog wel even reactie geven op over temp. bakken en hoeveelheid. Maakt niet uit hoe groot je papiertje is, elk papiertje doe je voor 3/4e vol. Dus als je papiertjes wat groter zijn en je beslag hebt gemaakt voor 12 dan kunnen er misschien maar 10 uit. Met grote caisses doe ik gewoon eitje extra en beetje meer mix en 25 gr. boter dr bij zodat ik toch aan de 12 toe kom. Wat temp. bakken betreft, ik bak cc's altijd of het nou met de mix is of met het recept 18 min. op 185 gr. waarna ik ze nog omdraai (dus achterkant voor en niet bovenkant onder
) en nog 3 min. bak. Totaal 21 min.
Erg leuk!
Groetjes Marjolein
Ik ook, tenminste dat zijn toch die vormpjes van Culpitt? Ik heb er laatst een paar pakjes van gekocht, dacht dat het House of Marie was. Heb dit weekend cupcakes gemaakt, sommige vormpjes waren heel erg vettig, andere weer niet, weer een paar andere lieten bij mij ook wat los.
Heel leuk om er extra bij te doen..
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcake cadeautje!