1

Onderwerp: Lief! en Stoer!

Op een dag 2 taarten in de stijl van Lief! Lifestyle, maar de ene was een meisje en de andere een jongen, dus toch compleet anders. Voor het eerst met een printje gewerkt, ziet er meteen hele profi uit :-)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6WDM8ACV.jpg

met meppertje
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TACATMAY.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QTSWGGW7.jpg

Feedback en kritiek zijn welkom!

Re: Lief! en Stoer!

Nou, ik heb geen kritiek hoor... vind ze heel erg mooi.
Helemaal mijn smaak.
Heb vandaag ook een foto van een stapeltaart geplaatst met de opmerking erbij als iemand goede tips heeft voor het vastzetten van het fondant op de sprieten, dan hoor ik die graag.
Die van jouw zitten volgens mij mooi vast, ik had het met wat eetbare lijm gedaan maar volgens mij gaat het beter en steviger op een andere manier.
Mag ik vragen hoe jij ze hebt vastgezet, en dan bedoel ik het fondant hè ? In de taart stond ie vast in een rietje met fondant gevuld.

Taarten... voor mij een inspannende ontspanning

Ik doe het ook op dezelfde manier als jij maar als ik het sprietje tussen de sterretjes doe, duw ik het een beetje in de fondant en dan plak ik het andere sterretje erop. Ik gebruik altijd water, niet eens lijm.

4

inderdaad:lief en stoer. Zien er erg mooi uit.

5

Ik vind ze echt super mooi.

Misschien een stomme vraag hoor, maar hoe doe je dat blauw/wit ruitje? Dat wil ik ook heel graag, maar heb geen idee hoe dat moet.

En wat bedoel je voor het eerst met een printje gewerkt :o.

6

Misschien een stomme vraag hoor, maar hoe doe je dat blauw/wit ruitje? Dat wil ik ook heel graag, maar heb geen idee hoe dat moet.

7

Hele leuke taartjes!

Ninab schreef:

Dit blauwwitte ruitje is dat printje :-) Is geprint op een icing-sheet, dit heb ik besteld bij een site waar je eetbare prints kunt kopen, op maat geknipt en dat op de taart geplakt.

9 Laatst bewerkt door Party-treats (21-08-2011 21:54)

Super leuke en vrolijke taarten. :)  :)  :)

asmetdrhobby schreef:

Nou, ik heb geen kritiek hoor... vind ze heel erg mooi.
Helemaal mijn smaak.
Heb vandaag ook een foto van een stapeltaart geplaatst met de opmerking erbij als iemand goede tips heeft voor het vastzetten van het fondant op de sprieten, dan hoor ik die graag.
Die van jouw zitten volgens mij mooi vast, ik had het met wat eetbare lijm gedaan maar volgens mij gaat het beter en steviger op een andere manier.
Mag ik vragen hoe jij ze hebt vastgezet, en dan bedoel ik het fondant hè ? In de taart stond ie vast in een rietje met fondant gevuld.

Ik heb voor mijn Dora taart ( vandaag geplaatst) allemaal sterretjes op ijzerdraadjes gedaan en vond het ook eng en heb de uiteinde van de ijzerdraadjes gebogen ( zeg maar een klein oogje aan gemaakt, die in de lijm en dan in de sterretjes geschoven en mijn zoontje wilde dat ik vanmiddag het ijzerdraadje uit 1 van de sterretjes haalde ( die over waren gebleven) en zat muur en muur vast  ;)  ;)  Dat werkt dus voor mij heel goed. Ook de onderkant buig ik in een klein oogje , dan in de lijm en dan in de taart! Hoop dat je hier wat aan hebt  :)

10

Party-treats schreef:

Ook de onderkant buig ik in een klein oogje , dan in de lijm en dan in de taart!

maar dan wel in een rietje doen hoor :Y draadjes zo in de taart gaan roesten/reageren :s

Mooie taarten heb je gemaakt zeg :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

11

Heel mooi!!

12

mooi!!!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

13

Wat een leuke stapels, zowel de jongens- als de meisjesvariant!

14

leuk!

15

De strik van de blauwe taart vind ik leuk gedaan, met al die sterretjes.

16

Heel mooi!

17

Mooi taarten en hele mooi strikken. Strik met sterretjes is hier favoriet.

Taarten -Workshops- Winkeltje -Leeuwarden
www.eigentaartje.nl

Wat een mooie taarten!!

Groetje Cindy

19

Goede inspiratie! Ik ga ook een Lief! taartje maken voor een verjaardag! Hoop dat ik net zo'n mooie kan maken!

Oefening baart kunst (lees: schitterende taarten en cupcakes!)  dus flink aan het oefenen!