1

Onderwerp: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

Morgen wordt onze oudste dochter 4 jaar! Ze wilde graag een prinsessentaart. Ik ben tevreden! Vond het wel veel werk hoor! Leukste vond ik het 'aankleden' van de prinses.
Bedankt voor het kijken en evt. feedback.
Gr. Dolfijn

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FX8VJLBW.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FEFUYHAL.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8STPUSMR.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z8YOZ63Y.jpg

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

Re: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

Mooi gedaan, bord bekleed, ook de bloemen erbij, je jurk vind ik ook erg mooi! Is het topje nou ook bekleed? Ik zie het niet goed, maar lijkt niet zo, zou mooier zijn als het in dezelfde stijl was als de onderkant.....maar verder is ie top!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

3

Re: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

anne-taarten schreef:

Mooi gedaan, bord bekleed, ook de bloemen erbij, je jurk vind ik ook erg mooi! Is het topje nou ook bekleed? Ik zie het niet goed, maar lijkt niet zo, zou mooier zijn als het in dezelfde stijl was als de onderkant.....maar verder is ie top!


De barbie is ook een kadootje, is een ballerina die wilde ze graag hebben. Het topje zit er vast op zeg maar. Leek me eerst wel makkelijk want daar zag ik het meest tegen op. Nadeel is nu dat het toch beetje andere kleuren/stijl is.

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

4

Re: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

leuk!

5

Re: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

leuk, zo met dat blauw erbij :Y  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Re: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

Goed gedaan Dolfijn, ze is leuk geworden he!

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

7

Re: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

Vind hem erg mooi, dat van dat topje was me niet eens opgevallen als ik het hier niet net had gelezen. O-)

8

Re: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

Leuke taart Dolfijn! Gefeliciteerd en een fijne verjaardag.

"Het leven is een feest, maar waar blijft de taart?"

9

Re: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

hij staat heir niet goed hij hoort bij 3d te staan

10

Re: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

heel mooi  :thumb: , zal je dochter vast super blij mee zijn. Prettige verjaardag.

11

Re: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

Heel mooi geworden!
Ennuhh... er wordt voor de stolp nog iemand gezocht die een demo strakke onderkant wil doen  :think: Ik vind die van jouw wel heeeeeeel mooiiii :rolleyes:

12

Re: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

Mooi!

Mijn enige tip: ik zou hem NOG mooier vinden als de kleur van het topje in de rok terug was gekomen :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

13

Re: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

Mooi gedaan!   :thumb: En nog gefeliciteerd met je dochter...  :)

14

Re: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

Heel mooi! :thumb:
Het is ook mijn wens om eens een keer een prinses te maken.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

15

Re: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

Wat een mooie Barbietaart! :thumb:

Proficiat met dochterlief.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

16

Re: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

Bedankt voor alle leuke en positieve reacties. Ze werd helemaal verlegen toen ze de taart zag!
En vanavond met het naar bed gaan; 'Dank je wel voor de mooie taart lieve mama.....' 4 jaar geworden he. Oh daar doe je het toch voor als moeder he!
Mijn ogen prikten wel even hoor.... ;)

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

17

Re: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

Je taart is erg mooi geworden!! En dat je dochtertje zo reageert is onbetaalbaar ;)
Wat bedoelen ze met het topje eigenlijk?
Gehele jurk vind ik erg stoer... Heb eergister ook een voor het eerst gemaakt:)

18

Re: [FEEDBACK] Mijn eerst prinsessentaart!

Lekkerbecky schreef:

Je taart is erg mooi geworden!! En dat je dochtertje zo reageert is onbetaalbaar ;)
Wat bedoelen ze met het topje eigenlijk?
Gehele jurk vind ik erg stoer... Heb eergister ook een voor het eerst gemaakt:)

De Barbie die ik heb gebruikt is een ballerina-barbie, die heeft dus een vast balletpakje aan zeg maar. Zit dus al op de pop geverfd. Volgende keer ga ik hier gewoon overheen bekleden, maar vond het voor nu ook wel makkelijk dat ik alleen de rok hoefde te doen.

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.