1

Onderwerp: Spoed: Help, mijn bonbonblocvulling wordt niet stijf!

De titel zegt het al, ik krijg de bonbonbloc vulling niet stijf geklopt, hoe kan dit en wat kan ik eraan doen??

Alvast bedankt voor de hulp!

2

Re: Spoed: Help, mijn bonbonblocvulling wordt niet stijf!

Heb je 'm goed laten koelen?Ik laat 'm altijd een nachtje in de koeling staan.
En je kan er ook een zakje klopfix door doen,dan kun je het ook beter opkloppen. ;)

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

3 Laatst bewerkt door Snoopzz (20-08-2011 20:31)

Bedankt voor de snelle reactie!

Dit is de eerste keer dat ik dit maakt en ik heb hem maar een uur in de koelkast gehad, misschien is dat de fout geweest? Klopfix heb ik er al door gedaan.

4

heb je de zoekfunctie al geprobeerd?? een boel mensen hebben deze vraag de afgelopen dagen ook gesteld.

5

Dan zou ik het nog een tijdje in de koeling laten staan totdat het goed gekoeld is.Succes! :thumb:

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

6 Laatst bewerkt door Snoopzz (20-08-2011 20:48)

Bedankt Amarie en Petra! Ik heb het nu weer in de koelkast gezet en doe morgen een nieuwe poging om het stijf geklopt te krijgen.

7

ik hoop dat hij lukt want hij is erug lekker.  :9  O-)

8

ikke heb hem hier ook een hele nacht in de koeling gezet, de volgende dag was hij al stijf hoefde alleen nog luchtig te kloppen.

Hopelijk pakt het bij jou ook goed uit, hij is namelijk éruggg lekkerrr

back in the world of baking !!

9

En Snoopzz... is het gelukt?