Onderwerp: Spoed: Help, mijn bonbonblocvulling wordt niet stijf!
De titel zegt het al, ik krijg de bonbonbloc vulling niet stijf geklopt, hoe kan dit en wat kan ik eraan doen??
Alvast bedankt voor de hulp!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Spoed: Help, mijn bonbonblocvulling wordt niet stijf!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De titel zegt het al, ik krijg de bonbonbloc vulling niet stijf geklopt, hoe kan dit en wat kan ik eraan doen??
Alvast bedankt voor de hulp!
Heb je 'm goed laten koelen?Ik laat 'm altijd een nachtje in de koeling staan.
En je kan er ook een zakje klopfix door doen,dan kun je het ook beter opkloppen.
Bedankt voor de snelle reactie!
Dit is de eerste keer dat ik dit maakt en ik heb hem maar een uur in de koelkast gehad, misschien is dat de fout geweest? Klopfix heb ik er al door gedaan.
heb je de zoekfunctie al geprobeerd?? een boel mensen hebben deze vraag de afgelopen dagen ook gesteld.
Dan zou ik het nog een tijdje in de koeling laten staan totdat het goed gekoeld is.Succes!
Bedankt Amarie en Petra! Ik heb het nu weer in de koelkast gezet en doe morgen een nieuwe poging om het stijf geklopt te krijgen.
ik hoop dat hij lukt want hij is erug lekker.
ikke heb hem hier ook een hele nacht in de koeling gezet, de volgende dag was hij al stijf hoefde alleen nog luchtig te kloppen.
Hopelijk pakt het bij jou ook goed uit, hij is namelijk éruggg lekkerrr
En Snoopzz... is het gelukt?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Spoed: Help, mijn bonbonblocvulling wordt niet stijf!