1

Onderwerp: Ik wil jullie nu al bedanken!!

Wat is dit ongelooflijk leuk; ik zit hier op de grond in de keuken. Mijn biscuitbodem (recept van deze site: 1:30:30) is aan het afkoelen IN DE OVEN, zoals werd geadviseerd volgens deze site.
Hier heb ik nu al zoveel meer aan gehad dan aan de taartenboeken! Ik heb mijn fondant op kleur gebracht en nu ga ik mijn taart morgen verder verwerken. Deze taart wordt een probeersel voor het derde verjaardagsfeestje van mijn zoon, maar tot nu toe gaat alles volgens de planning!
OOK WIL IK IEDEREEN EEN COMPLIMENT GEVEN VOOR DE MOOIE CREATIES; brengt mij ook op heel wat ideeën ;)

Re: Ik wil jullie nu al bedanken!!

Hoi Lousie,

Welkom op het forum!!

Leuk om te lezen hoe je er mee bezig bent. Deze site is inderdaad 10x beter dan een kookboek, er staan altijd mensen klaar om je te helpen als je hulp nodig hebt!

Veel plezier met het maken van je eerste taart!  :)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

3

Welkom en heel veel (bak)plezier!

4

http://i55.tinypic.com/2my4vo3.jpg

Dit is hem geworden. En ik ben proud als een peacock!!

5

Leuke en gezellige kleurtjes! Goed gedaan, zeker voor een eerste taart!

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

6

Movado schreef:

Leuke en gezellige kleurtjes! Goed gedaan, zeker voor een eerste taart!

Dank je!! Het kan natuurlijk nog veel strakker allemaal, maar zoals je al zei: niet slecht voor een eerste keer!! :)

Wauw! Super hoor!

I just love cake!
Groetjes Laura

8

Hi Louise,

Welkom op dit forum. Ikzelf ben nog niet heel veel hier te vinden, maar ik heb wel al heel veel gehad aan de tips e.d. Wat dat betreft zit je goed hier! ;)

Veel plezier!

9 Laatst bewerkt door Lousie (22-08-2011 13:47)

Mijn zussie wil graag dat ik de taart bak voor de verjaardag van haar man. En da's een groooooote verjaardag met een grooooote taart!! Duurt alleen nog even: februari...
Maar goed, aanstaande vrijdag begin ik met de creatie voor mijn zoon!