1

Onderwerp: Waar 2 hoge taartstandaards huren?

Wie kent er meer webwinkels dan ik?  :lol:

Ik zoek voor as vrijdag twee taartstandaards, waar tezamen 140 cc op passen. Ik wil ze graag huren in regio Rdam. Wie weet waar ik terecht kan? Ze moeten minstens 5 hoog zijn denk ik?

I'm not bossy, I just have better ideas...

Re: Waar 2 hoge taartstandaards huren?

Heb er 1 kunnen vinden, dus nog 1 te gaan...

Wie kan me helpen?

3

ik heb wel een standaard staan maar aangezien hij zelden gebruikt is weet ik niet hoe hoog hij is, maar je mag m wel lenen.

(ik ga kijken of ik een heel oud topic van bommeltje kan vinden want die had er toen een zooi besteld)

Alles goed???? nee 3 fout

4

helaas is het een mailtje geweest dus kan ik het niet vinden, maar hij is in ieder geval minimaal 4 hoog

5

Bommeltje? Dat was Tom Poes!
En jouw standaard, *schande dat je 'm nog nooit gebruikt hebt ;) *, is 5 hoog met plaats voor ongeveer 52 cupcakes!
Besteld bij 'Wedding Acrylics' in Engeland!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

[move]--> td algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Thanks Lune, ik heb je gemaild!

@Tom Poes: dat wordt bijvullen dan halverwege. Dank voor de info mbt het aantal CC dat erop past  :Y

8

Tom Poes schreef:

Bommeltje? Dat was Tom Poes!
En jouw standaard, *schande dat je 'm nog nooit gebruikt hebt ;) *, is 5 hoog met plaats voor ongeveer 52 cupcakes!
Besteld bij 'Wedding Acrylics' in Engeland!

Ik wist wel dat jij het was, maar ik heb gewoon de verkeerde naam opgeschreven, hoe ik daar nou bij kwam?

En ik heb gewoon nooit bruidstaarten op een standaard (al zou ik dat wel liever hebben dan 4 hoog gestapeld :D, met standaard zou ik nog een bruidstaart overwegen, stapelen niet meer.
Ik heb m1 x gebruikt bij een high tea.