Onderwerp: Wat een DRAMA boehoe.. theepotje en barstje van belle!
Ggrrh Morgen komt er visite, dus dacht laat ik, ik ga een spectaculaire taart maken van mevrouw theepot en barstje uit de film belle.
Nou na 2 uur klungelen heb ik het opgegeven. Mijn dochters dachtten dat ik een sneeuwpop aan het maken was.
Ik had twee taarten gebakken en wilde de theepot van biscuit maken. Maar het was$ veel te zacht en zakte in elkaar, het bleef niet staan. Ik had eronder een pootje gemaakt van biscuit en kreeg de botercreme beter op mijn vingers dan op mijn zogenaamd theepotje.
Ik ben er dus van frustraties maar mee gestopt en opgeven zit niet in mijn aard.
Kortom ik wil deze uitdaging zeker nogmaals aangaan..... maar dan beter voorbereid. Als iemand tips, suggesties, ideeen heeft GRAAG!
Een strik, van fondant met wat tylose doet het ook altijd leuk, dacht ik. Dus weer met goede moed verder. Komen mijn dochters van 5 en 7 aan... mam toch niet weer een strik, je zou toch barstje maken... BARST dacht ik pff........niet echt hoor!
Uiteindelijk heb ik een bloementaartje gemaakt, vrolijk en creatief deze zal ik zeer binnenkort showen voor nu ga ik naar bed. Ik ben wel benieuwd wat mijn meiden ervan vinden, die hebben het eind resultaat nog niet gezien.
Graag reacties, Groetjes