1

Onderwerp: Cupcakejes en Taartjes!

Eerste koekjes met Royal Icing! Zag zoveel mooie koekjes voorbij komen op dit forum dat ik het zelf ook een keer wilde proberen... Ik moet zeggen als je eenmaal bezig bent is het errug leuk! Nu nog proeven, hopelijk overleven ze het tot morgen! :lol:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-RP3E8ACT.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4YRY7SCA.jpg

You're my Honeybunch, Sugarplum, Pumpy-umpy-umpkin, You're my Sweetie Pie You're my Cuppycake, Gumdrop Snoogums-Boogums, You're the Apple of my Eye!

Re: Cupcakejes en Taartjes!

Leuk. Knap hoor voor de eerste keer!

Echt super mooi gemaakt! Ik wil dit ook!!!!

I just love cake!
Groetjes Laura

4

Ziet er super uit!

Leuk, wil ik ook kunnen  :/

6

prachtig! :thumb:

7

wat zien die er leuk uit ,vooral de cupcakes vind ik erg leuk

8

Wow wat leuk! Die wil ik ook....

Groetjes Anne
~ Neem je dromen mee de dag in ~

9

oooooooooh had ik het geduld maar!!!! zou het eens willen proberen maar enkel al die royal icing meken en kleuren  :mad:
supermooi!

10

super mooi geworden!!!!

Ze zien er prima uit! :thumb:

Ow leuk!!!!!!!!!!
Dat hoop ik ook echt ooit nog eens te doen!
Ik vind ze echt prachtig!

13

haha dat zal vast niet lukken.ze zien er erg jammie uit :D

liefde en passie voor taarten bakken.

14

mooi hoor, zou niet zeggen dat dit de eerste keer met icing is  :thumb:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

15

Heel erg mooi!

16

prachtig, als dit echt je eerste koekjes zijn, dan moet ik toch ook maar eens een poging wagen. het lijkt me zo moeilijk. maar het resultaat is schitterend

17

Bedankt iedereen! :D  :D

Ze zijn inderdaad al op :x  :shh:

You're my Honeybunch, Sugarplum, Pumpy-umpy-umpkin, You're my Sweetie Pie You're my Cuppycake, Gumdrop Snoogums-Boogums, You're the Apple of my Eye!

18

Leuk gedaan!

Maar wat een werk lijkt me dat zeg. Piewwwww.

19

Leuk gedaan!

Maar wat een werk lijkt me dat zeg. Piewwwww.

20

Wat gaaf! Echt heel leuk.

Mag ik vragen hoe je de roosjes gespoten heb?

Groetjes José

21

Bully schreef:

Groetjes José

Welke roosjes bedoel je precies?  ;)  De roosjes op de toef van de cc's heb ik eerst op folie gespoten in een cirkeltje, net zoals je een rolroosje maakt met fondant of marspein... De anderen heb ik eerst een stipje gespoten en daar steeds 'bloemblaadjes' omheen aangebracht..

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is... :9 Beetje lastig uit te leggen, haha :lol:

22

Neejdeen schreef:
Bully schreef:

Groetjes José

Welke roosjes bedoel je precies?  ;)  De roosjes op de toef van de cc's heb ik eerst op folie gespoten in een cirkeltje, net zoals je een rolroosje maakt met fondant of marspein... De anderen heb ik eerst een stipje gespoten en daar steeds 'bloemblaadjes' omheen aangebracht..

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is... :9 Beetje lastig uit te leggen, haha :lol:

Ja die bedoelde ik hahaha, de stipjes met blaadjes...ik zag ze voor roosjes aan  :D. Heb zelf nog maar een keer koekjes met ri gemaakt...vind het zo leuk eruit zien, ik ga binnenkort ook maar weer eens oefenen!

23 Laatst bewerkt door Neejdeen (21-08-2011 10:27)

Bully schreef:
Neejdeen schreef:
Bully schreef:

Groetjes José

Ja die bedoelde ik hahaha, de stipjes met blaadjes...ik zag ze voor roosjes aan  :D. Heb zelf nog maar een keer koekjes met ri gemaakt...vind het zo leuk eruit zien, ik ga binnenkort ook maar weer eens oefenen!

Haha, ja, dat had ik nou ook met al die leuke koekjes die hier voorbij komen, werkt aanstekelijk :Y  En ze zijn ook nog onzettend lekker :P  :9

24

Ze zien er echt supermooi uit!!

25

Super mooi die koekjes!