1

Onderwerp: Dora taart....zucht

Hallo lieve mensen

Deze opdracht kreeg ik van een spaanse mevrouw. Ze sprak geen nederlands en ze had heel wat wensen dus na heel wat heen en weer gemail en bellen en een schets die ik had gemaakt, kon ik aan de slag!
Ik had er veel zin in want dit was mijn eerste Dora taart. Heb er heeeeeeel veel uurtjes ingestoken en veel liefde en dan komt net de echtgenoot van haar hier binnen als een tornado, pakt de taart op alsof het een vouwtaart is en zegt helemaal niks over de taart en is weer weg voordat ik nog van alles wilde vertellen over bijv. stokjes in de taart,en hoe ze hem kunnen aansnijden....GGGgrrrrrr...

Hier is ze dan ( ben zelf wel tevreden over mijn eerste Dora taart)
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden  :)

http://i286.photobucket.com/albums/ll110/mamavanJaycee/DSC02780.jpg

http://i286.photobucket.com/albums/ll110/mamavanJaycee/DSC02783.jpg

http://i286.photobucket.com/albums/ll110/mamavanJaycee/DSC02782.jpg

Bedankt voor het kijken

2

Re: Dora taart....zucht

Echt prachtig! :thumb:  :thumb:  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

3

Wauw, ze is super! Wat jammer van zo'n ongeinteresseerde reactie! Hopelijk krijg je misschien via de mail nog een bedankje en reactie...
Ik vind haar in ieder geval supermooi!!

Lieve groetjes!!
Kim

4

Erg leuk en zeer vrolijk!! Die sterrentjes. Hoe heb je die gemaakt!?
Dora is van plastik. Vind dat ook zelf leuk. Hebben ze daarna ook nog wat te spelen

Pietje schreef:

Erg leuk en zeer vrolijk!! Die sterrentjes. Hoe heb je die gemaakt!?
Dora is van plastik. Vind dat ook zelf leuk. Hebben ze daarna ook nog wat te spelen

Sterretjes gewoon met de uitsteker op extra dik fondant, versieren, prikker erin en klaar! :)  Vond het erg leuk om te doen en mijn zoontje van 5 heeft er ook een aantal :)
IK gebruik voor kindertaarten vaak speelgoed poppetjes, hebben ze iets tastbaars na de taart en kunnen ze ook nog spelen.
Ik ga vaak naar het kruidvat, trekplijster etc en dan hebben ze voor een paar euro de leukste speeltjes

6

Oww zo makkelijk?! Mooi daar had ik al op gehoopt! hihi.
Ja wil wil dat ook zo doen, maar zie zo veel mensen de poppentjes zelf maken..

7

Zonde, zo'n reactie! Ik vind hem erg leuk en vrolijk, en dat speelgoed is inderdaad altijd nog geschikt om na afloop mee te spelen!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Vind het alleen altijd lastig om het speelgoed vast te zetten op de taart want tsja...blijft natuurlijk niet plakken met food lijm.LOL

9

Met chocolade toch wel??

10

:D leuk

11

Pietje schreef:

Met chocolade toch wel??

Hoe bedoel je?

Ik denk dat ze bedoelt dat je hem vast kunt plakken met chocola...

Maar ik vind m super vrolijk!

I just love cake!
Groetjes Laura

13

Wat een geweldig mooie taart zeg. En ook echt orgineel met die sterretjes op een prikker, leuk verzonnen. Belachelijk van zijn stommer reactie zeg. Heb je de taart meteen € 10,00 duurder gemaakt hi hi.

14

e.otto schreef:

Wat een geweldig mooie taart zeg. En ook echt orgineel met die sterretjes op een prikker, leuk verzonnen. Belachelijk van zijn stommer reactie zeg. Heb je de taart meteen € 10,00 duurder gemaakt hi hi.

Hahaha, nee, heb wel €1 fooi gekregen :rolleyes:  Had liever een leuke reaktie dan die ene euro. Ik stuur morgen zijn vrouw wel een berichtje om te vragen of de taart naar wens was  :P

15

Oja sorry Ging even winkelen..
Ik bedoelde idd met chocolade vastplakken.

Maar een leuk bedanktje was zeker de moeite waard geweest. jammer hoor!

16

Het is een heeeeeeeeeeele mooie taart. Daar zul je nog meer aanvragen voor krijgen als andere mensen hem zien.

Ik vind hem super leuk!! Die man had vast geen idee wat een werk dat je er aan gehad hebt, zonde hoor. Kan me helemaal voorstellen dat je liever hebt dat ze even kijken en enthousiast zijn, dan dat je fooi krijgt. Hoop dat je van zijn vrouw nog een leuke reactie krijgt. Maar ik weet iig zeker dat Gaia er heel blij mee is!

18

Bedankt voor de lieve reakties, dat maakt alles goed :)  :)  :)

Ik hoop inderdaad dat het meisje in kwestie helemaal blij was met haar taart en mail morgen de moeder wel even of alles naar wens was  ;)

19

Erg gave taart! Leuk met die sterretjes..
Jammer van de vervelende reactie.. Vaak begrijpen mensen niet dat zo'n taart heel veel werk kost (maar zo verslavend is om te maken!)
Ben benieuwd wat het meisje ervan vond, en of de taart gesmaakt heeft!

Wat een gave taart! Bekijk de reactie positief, de man sprak waarschijnlijk geen woord Nederlands en was misschien al sprakeloos bij het zien van de taart, dat enige converstatie dubbel onmogelijk was.
Als je als klein meisje zo'n verjaardagstaart krijgt, moet je je wel heel erg bijzonder voelen.

Life is uncertain......eat dessert first!

21

Wat een mooie taart! En wel jammer van de reactie :s

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

22

Petula Dillema schreef:

Wat een gave taart! Bekijk de reactie positief, de man sprak waarschijnlijk geen woord Nederlands en was misschien al sprakeloos bij het zien van de taart, dat enige converstatie dubbel onmogelijk was.
Als je als klein meisje zo'n verjaardagstaart krijgt, moet je je wel heel erg bijzonder voelen.

Zijn Nederlands was heel erg goed.LOL ( alleen van zijn vrouw niet). Het enige wat ik dacht is...mannen...
Mannen kunnen nu eenmaal een beetje "lomp"zijn dus ach...ik neem het hem ook niet kwalijk maar ik was zelf zo enthousiast en hoopt dat een beetje over te brengen. Maar het belangrijkste is wat het meisje ervan vindt inderdaad  :)

23

Ik vind je Dora-taart echt superleuk! :thumb: Ik zal je alleen even melden, want deze hoort bij de stapels. :Y

afschuwelijk als ze zo reageren! vind je taart  :thumb:

25

Wow! Als dat geen stapeltaart is weet ik het niet meer ;)
Heel mooi!
Maarre wel:

[MOVE] --> Bruids- en Stapeltaarten ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag