Re: 3laags stapel, Lief lifestyle (rood roze)
Wauw prachtige taart, kleurencombi vind ik super!
Groetjes, Ienke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 3laags stapel, Lief lifestyle (rood roze)
Wauw prachtige taart, kleurencombi vind ik super!
Wat een mooie stapel
Heel erg mooi zeg
ge-wel-dig
![]()
![]()
waarschijnlijk een stomme vraag
![]()
Zo'n sheet hoe breng je die aan als ik vragen magzie ze zo vaak en vind het super uitzien maar heb ze nog nooit gebruikt.
Dankje
De sheet kun je gewoon insmeren met een laagje water en dan plak je hem er zo op. Of even heel dun insmeren met bijvoorbeeld crisco of botercreme.. Is vrij flexibel van zichzelf dus werkt erg prettig, vind de ouwels vaak wat stug en krult snel.
boonsnic schreef:Heel erg mooi zeg
ge-wel-dig
![]()
![]()
waarschijnlijk een stomme vraag
![]()
Zo'n sheet hoe breng je die aan als ik vragen magzie ze zo vaak en vind het super uitzien maar heb ze nog nooit gebruikt.
Dankje
![]()
De sheet kun je gewoon insmeren met een laagje water en dan plak je hem er zo op. Of even heel dun insmeren met bijvoorbeeld crisco of botercreme.. Is vrij flexibel van zichzelf dus werkt erg prettig, vind de ouwels vaak wat stug en krult snel.
Helemaal super bedankt voor je snelle reactie 
heel erg leuk!! 
Wauw, Chantal, jij maakt echt gave taarten! Fan hier! 
Moooi!
Helemaal mijn kleuren
Super
(ik ga hem ook even opslaan)
Wauw, Chantal, jij maakt echt gave taarten! Fan hier!
dankje!
tovert meteen een lach op mn gezicht
Zie het lieve vogeltje op je achtergrond, leuk is die he. Net als de hertjes en uiltjes ervan..
Iedereen bedankt voor alle leuke reacties 
Nou hier nog een fan van je, je maakt super mooie taarten.
Ik kan alleen niets zien op je hyves.
Prachtige stapeltaart, mooi gemaakt 
Nou hier nog een fan van je, je maakt super mooie taarten.
Ik kan alleen niets zien op je hyves.
Dankje
Maar op hyves even toevoegen als vriend dan moet het wel lukken..
Heeeel erg mooi! Mooie kleurcombi en met die ruitjes! En dat vogeltje is echt zo lief! 
heeeeeeeeeel lief
Hele mooie taart idd. Een vriendin van mij heeft gevraagd of ik de dooptaart wil maken voor haar dochtertje...ze had hem graag in de stijl lief! Ik ben echter maar een beginneling, zal dus wel een stuk eenvoudiger gaan worden...
Welke uitsteker heb je gebruikt voor de bloem?
Ik vind hem helemaal geweldig!
Echt heel erg mooi zeg! Ik heb hem ook even opgeslagen......en ga ook even op je hyvespagina kijken..(als je het niet erg vindt?)
prachtige taart! wordt er even stil van 
Heel erg mooi!!
Wow... Héél errug mooi!!!!
Wat een gezellige taart!
Wat een mooie taart!! Ik sla hem ook op als het mag! Je maakt zowiezo prachtige taarten!
Wauuuw prachtig 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 3laags stapel, Lief lifestyle (rood roze)