1 Laatst bewerkt door BijJolan (20-08-2011 15:25)

Onderwerp: Eindelijk mag ik mijn (eerste) bruidstaart laten zien!!

Mijn ouders, zusje en man zijn super trots, ik kon de taart eerst wel wat aan doen omdat ik nogal pietje precies ben.  :thumb:

In mijn hoofd moeten de taarten strakker en de rode lijnen strakker, waarop mijn ouders het volgende zeiden;
Mam; Dan moet je het door een machine laten doen.
Pap; Handwerk siert het vakmanschap.

De Bruid niet gesproken alles is geregeld door hun nicht. Ben wel erg benieuwd naar hun reactie.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z3VNYWUA.jpg
Gevuld met Witte chocolade mouse en aardbeienvlaaivulling(op verzoek).
Hebben jullie nog tips?

2

Re: Eindelijk mag ik mijn (eerste) bruidstaart laten zien!!

Ik vind dat de taart er mooi uitziet, ik begrijp je wel want ik ben ook zo.
Moet in September mijn eerste bruidstaart maken (gelukkig voor kennisen die weten hoe ik ben)) en hoop dat hij er ook zo uitziet :lol:

groetjes elfje elly

3

Je ouders hebben groot gelijk (zegt een mede-perfectionist  O-) )! Hij is prachtig!

4

Erg mooi!!!!!

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

5

Erg mooi idd!

Carpe Diem... dat heb ik zeker geleerd het afgelopen jaar..

6

Heel mooi gemaakt hoor!! Bij je eigen taartjes blijf je altijd dingen zien die je eigenlijk beter had willen doen!!

Even een tip voor het rode randje.. Misschien de volgende keer een mooi rood lint gebruiken? Dat is van zichzelf al mooi recht..  :D

7

Prachtig hoor !

Groetjes, Conny

8 Laatst bewerkt door MirandaB (21-08-2011 07:46)

Wat een stress kan je van zo'n bruidstaart hebben! Maar je stapel is heel mooi geworden! :Y  Dus nu kun je even lekker uitrusten en nagenieten van een mooi resultaat...

9

Dootjuh schreef:

Even een tip voor het rode randje.. Misschien de volgende keer een mooi rood lint gebruiken? Dat is van zichzelf al mooi recht..  :D

Ik heb geprobeerd een rechte lijn te maken met een roller van wilton, alleen was het zo vochhtig dat hij niet goed wou rollen.  O-)

Daarom heb ik maar een stuk fondant in de hand uitgerold en die er tegen aangedrukt en plat gemaakt. Snap je wat ik bedoel?

@ MirandaB,
Nou stress was het zeker. Behalve toen ik ging stapelen, toen vond ik hem wel mooier worden. Maar goed het is wel iets om weer veel van te leren :Y