1

Onderwerp: uitstekertjes of een circuit cake?

als nieuweling heb je nog veel spulletjes nodig voor het decoreren van taarten. Na enig speurwerk hier op het forum kom ik de circuit cake tegen. Wie kan mij vertellen of je beter dit kan nemen dan allerlei diverse vormpjes? wat zijn de voor en nadelen ervan?

beter in 1 keer iets goeds kopen dan later zeggen, had ik maar...

Re: uitstekertjes of een circuit cake?

Het viel mij op dat er momenteel best veel Cricuts tweedehands worden aangeboden.
Ik vind er persoonlijk niet zo veel aan en hou meer van het ouderwetse handwerk  :D en vind een cricut wel een erg grote uitgave als je nog maar net begonnen bent met taarten maken.
Dus ik zou voor uitstekers gaan.

Life is what you bake it.

3

ik hou persoonlijk ook meer van het "handwerk"

Maar je staat in de verkeerde rubriek, ik zal je even melden.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

4

Tja , ik sluit me aan bij bovenstaande taartcollega's ; het prutsen spreekt mij ook veel meer aan dan het " op de knop drukken" . Daarbij zou ik als beginner nooit zo'n grote uitgave doen , voor dat geld kun je héél veel leuke uitstekers kopen hoor!

En een teken aan de wand is dat er inderdaad veel te koop worden aangeboden , dat is vast niet omdat het zo'n onmisbaar ding is  :+

Carpe Diem !

5

@ sil, waar had ik deze topic moeten starten? dacht er nu goed aan te hebben gedaan.

@ de rest: het oude vertrouwde handwerk is idd erg leuk om te doen!
Van het geld kun je veel leuke stekertjes kopen ja. txs!

6

ik denk dat dit valt onder taartdecoratie algemeen. Maar ik heb je al gemeld dus de "modjes" verplaatsen je bericht vanzelf naar de goede rubriek.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

7

sil schreef:

ik denk dat dit valt onder taartdecoratie algemeen. Maar ik heb je al gemeld dus de "modjes" verplaatsen je bericht vanzelf naar de goede rubriek.

:Y de How-to rubriek is voor het plaatsen van je zelfgemaakte how to's ;)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

Ik denk beide, ik heb ook beide. Maar zou niet zonder uitstekers kunnen. De cricut is ideaal, maar je kunt niet alle cartridges gelijk kopen, ik niet tenminste, dus dan zijn uitstekers erbij handig. Ik vind een taart met beide gedecoreerd ook erg mooi, dus uitstekers en cricut.
Ik versta onder handwerk, boetseren een uitsteker hoef je ook maar weinig aan te doen, die doet ook al het werk.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.