1

Onderwerp: bumba taart maken

Ik zie hier hele mooie bumba taarten en ik dnek dat die bumba met een mal gemaakt is. Waar kan ik die vinden?

2

Re: bumba taart maken

ik denk dat de meeste bumba's die je ziet zelf geboetseerd zijn.. heb in ieder geval nog nooit een mal gezien daarvan..

Carpe Diem... dat heb ik zeker geleerd het afgelopen jaar..

3

Ik boetseer bumba ook zelf. Ben niet goed in boetseren maar bumba is erg makkelijk om te maken. Vind ik dan... ;)

4

pfff...lastig ik hoopte op een klei mal of zoeits... Zelf boetseren lijkt me idd erg moeilijk.

5

Hij is echt niet moeilijk hoor. Ik dacht dat er op het forum ergens een how to stond.

Hoi Laura,

Ik heb twee dagen terug nog een Bumba taart geplaatst (met een hele grote twee). Die Bumba heb ik ook geboetseerd a.d.h.v. de how to hier op het forum!  :Y

Hij is echt niet zo moeilijk hoor!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

7

kan je mij die link van de how to? ik heb ook gekeken maar heb niks kunnen vinden

8

laura21 schreef:

kan je mij die link van de how to? ik heb ook gekeken maar heb niks kunnen vinden

Wanneer je links in de kolom klikt op Howto's->projecten->boetseer Bumba krijg je een duidelijke en makkelijke uitleg  ;)