Onderwerp: Ons Anna, de eerste samenwerking
Vandaag samen met Anke van der Vorst ons maar eens aan een collette peters taart gewaagd.
Het was een hele uitdaging zo uit het niets en zonder workshop, maar erg gezellig.
Feedback is welkom.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ons Anna, de eerste samenwerking
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag samen met Anke van der Vorst ons maar eens aan een collette peters taart gewaagd.
Het was een hele uitdaging zo uit het niets en zonder workshop, maar erg gezellig.
Feedback is welkom.

Mooi hoor 
Prachtig!
Super!!!
Wat hebben jullie dat geweldig goed gedaan samen 
Knap hoor!!!!!!
Mooi!! Ik heb de workshop van suuz gevolgd en weet dus dat het best een heel lastig project is!
Ik vind persoonlijk dat de onderste taart een beetje sober gedecoreerd is in vergelijk met de bovenste. En de roos links is zo plat... Bedoel je kijkt zo tegen de achterkant aan, kan ook aan de foto liggen hoor..
Ook zou een iets kleinere cakedrum net ff mooier tonen. Maar das mijn mening...
Maar buiten dat het is een plaatje!!!
Wauw prachtig!
@ bianca. Je hebt helemaal gelijk, bedankt voor je tips, het taartje was wat pittiger dan verwacht dus soms wat stress erbij.
Iedereen bedankt voor de complimenten
Wauw!
Geen feedback alleen de vraag waarom ik niet uitgenodigd was?!??
Als jullie nog een wat gaan proberen houd ik mij aanbevolen.
Super gedaan dames!! 
He heerlijk weer een foto van taartenkunstenaressen
En een prachtige taart, heel gedurfd maar knap gelukt hoor !
heel mooi 
heeeel mooi geworden 
dit was de 1e samenwerking....wat is het volgende project
?
wat een lieve reacties zeg,
dat de onderste wat sober gedecoreerd is klopt helemaal, maar we hadden zo tijd te kort, ik moest helaas vanavond nog naar de verjaardag van mijn peetoom en kwamen dus tijd te kort, erg jammer anders was ie nog mooier geworden, maar het was een pittig project, maar leuk!!!
ons volgende project moeten we nog ff bedenken maar die komt er zeker.
de samenwerking ging ook echt super, thx natje!
groetjes anke
:@ ank:o hihi het was echt heel gezellie,en idd dat volgende project gaat er komen....hoop snel
bedankt voor alle lieve reactie`s
Oh wat is hij mooi
, en gezellig zo samen freubelen 
dit was de eerste keer dat we samen een taart hebben gemaakt maar eigelijk is dat nog leuker als alleen, en alleen is het al geweldig.
Prachtig!!!! Maareh.... hoe maak je zo'n 'ronde' taart!??
leuk project en vooral jullie trotse gezichten erbij!
Prachtig!!!! Maareh.... hoe maak je zo'n 'ronde' taart!??
hoog bakken en dan snijden. Alvast veel succes als je ook een poging gaat doen, het is wel erg leuk om te doen maar heeft me ook wel wat stressmomentjes gegeven.
dank je 
@taartjejansen: we waren zekers trots
bedankt allemaal voor jullie lieve reactie!
groetjes anke
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ons Anna, de eerste samenwerking