Re: Een Vrolijke Vogel en een Aantrekkelijke Aap!
je wordt er helemaal vrolijk van zoooo leuk 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een Vrolijke Vogel en een Aantrekkelijke Aap!
je wordt er helemaal vrolijk van zoooo leuk 
Geweldig die taart! Hou wel v die kleuren! En aapje is schattig!
Wow, heel leuk!!! Kon ik zelf maar ook mooie taarten maken!!! 
Oh wat gaaf! Wat een mooie vogeltaart!
En die aap, ook ik herkende hem! ik heb hem ook! 
Ow wat geweldig zeg. je taart is super maar het aapje is het helemaal. Mijn zoontje is ook helemaal gek op dit aapje. Als hij dat nog is met zijn eerste verjaardag ga ik hem in 3 d proberen ... Maar ik zat te twijfelen over de streepjes. Zoals jij hem hebt gedaan is het super. Ga ik onthouden 
leuk !! ik vind je jo-xenos birdie helemaalleuk !
daar word een mens vrolijk van "zo'n taartje"
aappie is ook sweet...........
Bedankt voor de reacties. Wat leuk dat een aantal van jullie het aapje herkennen! Ik had hem nog nooit gezien...
Wat een leuke taart! Die kleuren springen eruit!
Hey! Dat aapje hebben wij ook, ik herkende hem meteen! Goed gelukt en de andere taart is ook super!
Wat een leuke kleurtjes dat vogeltje. Heb hem even opgeslagen als je het niet erg vindt.
Super leuke taart, en het aapje heb ik in het echt mogen bewonderen, was echt super gedaan!!
Ik ben fan!
Super super super leuk!!!!!
Echt complimenten!!!! 
Alles is gezegd: heel mooi, het aapje, maar ook zeker de kleurencombi!!!!!!!!

ik heb al een paar keer gekeken, het lijkt wel of ze iedere keer nog mooier worden 
Het vogeltaartje erg leuk gedaan, geweldige kleurencombinatie, aapje
super!!
Wat leuk dat er nog steeds reacties komen. Ik wordt er verlegen van.. 
....en hier nog ééntje dan, haha!
Wat een mooi strak vogeltaartje zeg! !
lieve kleurtjes ook!!, ik heb nog nooit met ganache
afgesmeerd maar wil dat zeker een keertje proberen, is dat heel moeilijk???
Ik heb deze foto's waarschijnlijk over het hoofd gezien. Wat een mazzel dat ik ze nu toch gezien heb. Dit had ik niet willen missen!!! Ik kan alleen nog maar zeggen: Je bent een taarten kanjer!
ik heb nog nooit met ganache
afgesmeerd maar wil dat zeker een keertje proberen, is dat heel moeilijk???
Het is wel te doen, maar zelf vind ik botercrème (nog wel) makkelijker werken. En dit krijg ik ook altijd goed strak. Maar het is ook een kwestie van oefenen en doen denk ik. Ik had witte ganache gebruikt..
. De volgende keer ga ik zorgen dat de ganache wat vloeibaarder is voor het afsmeren.
Wauw!!! Hij is echt onwijs mooi. Zowel de vogel als het aapje!
Wij vonden het aapje ook helemaal super geworden en idd in het fondant is ie nog leuker dan de echte knuffel
.
Liam vond hem ook leuk, want hij lachte flink toen ie hem zag. Hij heeft een super 1e verjaardag gehad!
Vind hem nog steeds erg leuk, want vond het zo'n zonde om hem op te eten dat ie nu een heel mooi plekje in mijn (taarten)kast heeft gekregen!!!
Vind trouwens dat vogel taartje ook echt helemaal geweldig!!!!!!!

Super leuke taart, en het aapje heb ik in het echt mogen bewonderen, was echt super gedaan!!
Wij vonden het aapje ook helemaal super geworden en idd in het fondant is ie nog leuker dan de echte knuffel
.
Liam vond hem ook leuk, want hij lachte flink toen ie hem zag. Hij heeft een super 1e verjaardag gehad!
Vind hem nog steeds erg leuk, want vond het zo'n zonde om hem op te eten dat ie nu een heel mooi plekje in mijn (taarten)kast heeft gekregen!!!
Vind trouwens dat vogel taartje ook echt helemaal geweldig!!!!!!!
![]()
![]()
Wat leuk dat jullie ook reageren. Ik vond het aapje ook erg leuk om te maken..
. Geinig dat hij nog steeds in de kast staat!
echt heel erg mooi gemaakt! respect!
Ik heb hem opgeslagen.. (las dat je dat goed vond) want ik moet van de week een bedankt taart maken en ik hoop dat ik in de buurt van jouw taart kom.. 
Mooi geworden.
Dat aapje vind ik ook grappig, leuk met dat neusje.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een Vrolijke Vogel en een Aantrekkelijke Aap!