Re: Jippie!!!Eindelijk een sweet sixteen taart !!
heel mooi...prachtig..
mag ik 1 vraagje stellen hoe krijg je dat zo mooi zilver??
ik heb het wel eens geprobeerd met alcohol en zilver poeder maar dit ziet er veel mooier uit..
groetjes deena
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Jippie!!!Eindelijk een sweet sixteen taart !!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heel mooi...prachtig..
ik heb het wel eens geprobeerd met alcohol en zilver poeder maar dit ziet er veel mooier uit..
groetjes deena
jammer geen foto's van totaal taart
grt Carla
Wauw wat is die gaaf!!!
jammer geen foto's van totaal taart
![]()
grt Carla
Heb de foto er weer neer gezet als t goed is.. weet ook niet waarom die weg was 
heel mooi...prachtig..
ik heb het wel eens geprobeerd met alcohol en zilver poeder maar dit ziet er veel mooier uit..groetjes deena
Ik gebruik altijd grijze fondant als basis en daar doe ik pearl of zilver dust over heen... Ik gebruik geen alcohol...
Hartstikke gaaf allebei!
heel leuk allebei!!!
er staat nu een taart voor een 17jarige in m'n koelkast, afgesmeerd en wel....daar wilde ik op de onderste laag streepjes op maken....
zou maar zo kunnen dat ik jouw manier van strepen gebruik
Erg mooie stapels zeg
(mag hopen dat die van mij in de buurt komt
)
Owwww en wat een mooie sweet 16 zeg! Helemaal gaaf!
Mooi!! Welke crimper heb je gebruikt?
Wat zijn ze weer mooi strak en hoog en zo super netjes 
erg mooi! Strak en fris 
Mooi!! Welke crimper heb je gebruikt?
Deze volgens mij: http://www.deleukstetaartenshop.nl/embo … c9c7f858ea
Wat kan ik zeggen Joyce ook deze zijn weer zoooooooooooooooo mooi en zo strak daar zijn geen woorden voor!!! 
Hele mooie taarten! Vind het zo mooi dat je die steepjes nog op je fontant/marsepein gemaakt hebt!
Misschien een domme vraag, maar kun je crimpen alleen met fondant doen of lukt dat ook met marsepein?? Ik ben echt verliefd op de taart.... Vind 'm zooo mooi..... 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Jippie!!!Eindelijk een sweet sixteen taart !!