1

Onderwerp: graag snelle reactie, gaat over vullen....

Hallo allemaal,

beetje vreemde titel maaarrrr ik moet opschieten morgen is mijn meisje 3 en ik ga vanavond de taarten afmaken. Ik twijfel een beetje over de combi's

Ik had bedacht bastognebotercreme en dan monchoubavarois en vlaaivulling samen maar de monchoubavarois is mislukt tenminste ik vond hem er heel korrelig uitzien en de gelatine had ik toch niet goed genoeg erdoorheen gedaan want er zaten hardere stukjes in....bah

Dus bastognebotercreme en vlaaivulling? Combi?

En ik heb bonbonblocmousse gemaakt heeeeerlijk zeg, maar met 170 gram bon bon bloc (had niet meer in huis) maar smaakt prima...in combi met bokkepootjesbotercreme?

Graag jullie reactie...

Groetjes Raxella

2

Re: graag snelle reactie, gaat over vullen....

Van hetgeen je wilt combineren allebei een klein beetje op een lepeltje doen en tegelijk proeven. Succes!

Volg je hart...want dat klopt!

3

Hey bedankt voor je snelle reactie!

Mijn probleempje is alleen dat ik de bokkepootjes bc nog moet maken maar als jullie allemaal zeggen Neeee niet doen die combi, hihi dan ga ik er niet aan beginnen.....

En vlaaivulling is kersen maar is ook nog dicht...denk dat de combi op zit wel lekker is maar ik heb nog niet zoveel ervaring met of het zwaar is of niet....

En die vlaaivulling doen jullie die tussen dijkje bc?

thnxxx

Ik vind het persoonlijk wel pittige vullingen, dat worden dan heel kleine stukjes wil je de visite niet gelijk afvullen... :D

Ik zou persoonlijk voor Bastognecreme gaan met b.v. abrikozenjam (een beetje fris smaakje erbij).

Bonbonblock vulling vind ik heel lekker met Lemon Curd.

Ik probeer altijd de wat "zwaardere" smaken te combineren met iets fris.

Succes!  :thumb:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com