Onderwerp: Eerste gestapelde bruidstaart op bestelling
Voor mijn collega Annika en haar aanstaande echtgenoot, die vrijdag 19 augustus gaan trouwen, heb ik deze taart gemaakt. Het verzoek: graag een drielaagse taart, met een vulling o.b.v. aardbeien naar een ontwerp dat ze op internet hadden gevonden. Mocht je iets van jezelf herkennen: bedankt voor de inspiratie! Hoofdkleur wit met parelmoerglans, met zilvergrijs en lila als accentkleuren.
Het was geen moeilijk ontwerp, maar toch best veel werk. Gelukkig kreeg ik gisteravond hulp van Judith (judith2010). Het was leerzaam, maar vooral ook erg gezellig, haha. Vanmiddag nog een paar uur besteed aan de afwerking, het stutten en stapelen. Hij kon helaas op de locatie niet gestapeld worden, maar pffffff, wat een stressvolle bezigheid. Hij kan ieder moment opgehaald worden voor een autorit van drie kwartier, hopelijk gaat het goed.
De foto's:

Twee harten als taarttopper, net als op de trouwkaart:

En nog eentje:

Geen beste kwaliteit foto's, maar het was bewolkt waardoor de kleuren niet tot hun recht komen. Jammer, volgende keer beter. Na het nemen van de foto's viel het me het kleurverschil in de onderste taartlaag op, daar heb ik later nog een extra laagje parelmoerspray opgespoten. Nu zijn ze allemaal gelijk van kleur.
Op naar de volgende opdracht: een VIER-laagse bruidstaart (gelukkig wel op de locatie te stapelen) voor 9 september 2011.
Bedankt voor het kijken!
Linda.
.
Het is altijd stress zo´n bruidstaart, maar ook een dubbel blij gevoel als het lukt!