Onderwerp: 3D Kussen met diamantpatroon en ribbon roses

hmmm, wilde opschrijven in de topic, met strakke poes, maar geloof nooit dat dit goed was gegaan.... :lol: lag zelf namelijk al onder de tafel toen ik het terug las... Of ben ik nu de enigste die doordenkt :o

Iig dit kussen maakte ik voor mijn moeder.

Het is een vanilletaartje waarbij ik sinaasappelschil heb meegebakken met een vruchtenmousse vulling van appel gemarineerd in versgeperste sinaasappelsap en een vleugje balsamico. Erg lekker :P ! En witte chocoladeganache met stukjes gedroogde cranberrie.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-83QAANF7-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ATZMPMQV-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-W4AXQOT8-D.jpg

De poes die opgerolt op het kussen ligt symboliseert haar liefde voor katten. Ik maakte deze van mexicanpaste zodat ze hem kon bewaren. Ik boetseerde hem zo strak omdat mijn moeder een heel strak interieur heeft.

Goed, heeft iemand dit nog serieus kunnen lezen?? Ik kon het iig niet meer serieus schrijven, toch bedankt voor de aandacht ;)
:lol:  :lol:  :lol:

2

Re: 3D Kussen met diamantpatroon en ribbon roses

:D  :D Voor je het weet wordt je verhuist naar de 18+ rubriek  :D  :D

Leuke taart, enne.... mooie poes ook  :lol:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

whahaha, wat een verhaal, volgens mij is de fondant of marsepein naar je hoofd geschoten  :lol: .

Super taartje hoor!!!

En maar goed dat je die titel hebt verandert  :lol:

4

iedereen kijkt wel met zo,n titel. enne heb ik je voor deze een schopje onder je kont gegeven of boetseer jij gewoon veel ;)

mooie taart trouwens :Y  heel strak die poes van jou :lol:  :P  :+

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

marijetje schreef:

iedereen kijkt wel met zo,n titel. enne heb ik je voor deze een schopje onder je kont gegeven of boetseer jij gewoon veel ;)

mooie taart trouwens :Y  heel strak die poes van jou :lol:  :P  :+

oh nou ben ik geloof ik weer heel traag... Maar wat bedoel je met schopje onder je kont ???

6

wud

marijetje schreef:

wud

IK had het al gezien!!! Hahahahahaha, de WUD!!!!
Nee die was van een andere taart ;) Een bruidstaart, super gaaf, waar ik van vergetn ben om foto's te maken dus WUD dat Taartjevan10tje soms zo vergeetachtig is dat ze serieus vergeet om van super gave orginele taarten een foto te maken hahahahaha

8

zonde zeg dat je de foto vergeten ben. krijg je er nog een van het bruidspaar misschien? en kom je ook weer wudden? of mag je niet van je man :P  kijk uit hoor het is wel verslavend :shh:

;) hahahaha, ik mag wel hoor, moet alleen een beetje opletten :lol:
voor ik het weet lig ik de halve nacht onder de tafel te rollenbollen (weer zo dubbel als wat...) van het lachen dan he!

maar ik zal mijn best doen ;)

10

:lol:  :lol:  :lol: de 18+ wud hebben we al afgesloten hoor!

hahahahaha tot zo bij de sterke vrouwen wud? Of waar zaten we ook alweer hahahaha

12

:lol:  :lol: ik denk zo nooooit O-)  ;)  :lol:
Super leuke taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

13

leuke taart,en dat kussenpatroon is erg mooi,hoe heb je dat gedaan?

essyt schreef:

met de diamantcutter, weet zo even niet hoe hij heet, maar verkpen ze bij de LTS.

Beginnen in het midden is de gouden tip, en dan langs de zijkanten omlaag werken. Ik heb daarna de parels geplaatst en er extra streepjes ingedrukt voor wat meer kusseneffect.

suc6!

15

Taartjevan10tje schreef:
essyt schreef:

met de diamantcutter, weet zo even niet hoe hij heet, maar verkpen ze bij de LTS.

Beginnen in het midden is de gouden tip, en dan langs de zijkanten omlaag werken. Ik heb daarna de parels geplaatst en er extra streepjes ingedrukt voor wat meer kusseneffect.

suc6!

ja die cutter heb ik ook maar het ging mij om de extra streepjes hoe je die gedaan had,bedankt

16

Prachtig !!!

Groetjes, Conny