Re: Oh jee.... een te grote 2!!
hij is leuk! Ik mag volgende week voor de 1e bumba 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oh jee.... een te grote 2!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hij is leuk! Ik mag volgende week voor de 1e bumba 
ik vind je bumba erg mooi geboetseerd en je 2 vind ik er erg leuk bij 
Natuurlijk is bumba een beetje doorgebakken.. hihi. Maar eerlijk is eerlijk, dit is een van de mooiste (bumba) taart die ik hier voorbij heb zien komen.
Nou...vind die 2 eigenlijk wel superleuk!! Misstaat helemaal niet 
Helemaal leuk!!!! Ik ben dat clowntje nog lang niet zat hoor!
haha en je dacht weinig reacties te krijgen, mooi mis. erg leuk taartje mag ik vragen hooe je de letters hebt gemaakt, uitgesneden of met icing?? ik vind hem super
gr cindy
haha en je dacht weinig reacties te krijgen, mooi mis. erg leuk taartje mag ik vragen hooe je de letters hebt gemaakt, uitgesneden of met icing?? ik vind hem super
gr cindy
gr cindy
Wat een schatje!
Een Bumba-taart als deze had ik nog niet eerder gezien. Erg vrolijk!
Enne... die grote 2 heeft wel z'n charme 
Wat een mooie strakke bumba en mooie strakke taart
Jeetje.... Wat een reacties!!!
Super leuk al die feedback!
ik vind de 2 ook erg leuk zo!! en leuk geboetseerd!! heb je de bumba van fondant (met tylose) of marsepein gemaakt? ik heb voor 10 sept ook een bumba staan.
Bumba (en de zeehond) is inderdaad gemaakt van fondant met tylose.
hoe heb je die wenkbrauwen en dat mondje zo fijn gekregen?
De wenkbrauwen en het mondje zijn gewoon heel dunne friemmeltjes fondant. Een rolletje maken, dunner rollen, nog dunner rollen, zijkantjes er af en plakken maar.
gr cindy
Nou inderdaad, maar nu help jij wel goed mee door drie keer posten!! Thanks! 
Wat een leuke Bumba en mooie boetseersels!
gr cindy
Nu was ik nog vergeten te vertellen hoe ik de letters heb gedaan....
Ik heb het "Bumba lettertype" gepakt en de naam getypt, uitgeprint en uitgeknipt (net als bij een puzzelplaatje). De letters zijn één voor één uitgesneden en de randjes er omheen heb ik met de sugar gun gedaan. 
erg leuk..staat goed hoor zo!
Ik vind die 2 ontzettend leuk zo groot!!
Je Bumba is super goed gelukt 
Echt een mooie taart!
Ik vind het ontzettend mooi gelukt hoor. Vooral die 2 staat er mooi bij, maakt het geheel helemaal af.
Wat een leuke Bumba! Ik vind de grote 2 er wel bij passen!!
ik vind hem mooi! ik ga het ook proberen
Ehm.... ik ben met een Bumbafiguurtje bezig, maar zijn armpjes zakken steeds omlaag en nu wilde ik ze juist omhoog hebben.... iemand een idee? 
Die grote 2 is wel lekker eigenwijs! Corne is natuurlijk trots dat hij al 2 wordt dus dat moet dan gewoon groot!
ik vind bumba echt super gedaan zeg!! boetseren is niet mijn vriend namelijk
verders een gezellige taart
groetjes angelique
Ehm.... ik ben met een Bumbafiguurtje bezig, maar zijn armpjes zakken steeds omlaag en nu wilde ik ze juist omhoog hebben.... iemand een idee?
Volgens mij moet je de armpjes dan eerst ff hard laten worden.... Voordat je ze opplakt. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar volgens mij moest.alles eerst goed hard zijn. Succes!
Gebruik maken van tylose in de armen en ondersteunen na het aanplakken. Pas de ondersteuning weghalen nahet drogen! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oh jee.... een te grote 2!!