1 Laatst bewerkt door 19fiona87 (17-08-2011 10:02)

Onderwerp: snoeptaart

ik weet niet of ik het in het goede gedeelte plaats maar goed.

ik wil volgende week voor de verjaardag van mijn dochter een snoeptaart maken met piepschuim ondergrond en dan erop vast maken zeg maar.

-weet mischien iemand waar ik zon stapeldummy kan kopen/krijgen???
-nu weet ik dat ik de lollys erin kan steken maar hoe moet ik de andere lossr snoepjes eraan maken???

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

alvast bedankt

groetjes fiona

Re: snoeptaart

(taart)dummies zijn te koop in taartwinkels en webshops.
De losse snoepjes... hangt ervanaf, ga je de taartdummies bekleden?
Want dan zou je de snoepjes kunnen "vastplakken" anders evt een bakje bovenop/midden maken waar je de snoepjes indoet.

Succes! Ben benieuwd naar het resultaat!

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

Eventueel gebruik je steekschuim (oasis): dat kan je bekleden met inpakpapier.
Snoepjes kan je vastplakken met icing, ofwel een stukje tandenstoker iin het snoepje prikken en dan in de dummy steken.

Wel even tegen de kinderen zeggen dat er prikstokjes inzitten.  ;)

4

ok thanx nog 1 vraagje wat is icing??? en waar kan ik het kopen?

(ja ben nog niet zo thuis in de taartenwereld sorry  :o )

5

Mirka schreef:

Snoepjes kan je vastplakken met icing, ofwel een stukje tandenstoker iin het snoepje prikken en dan in de dummy steken.

Ik neem aan dat deze taart voor de sier wordt gemaakt? De kinderen kunnen de snoepjes toch niet meer echt opeten?
Of mis ik hier een grapje????

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

Dolfijn schreef:
Mirka schreef:

Ik neem aan dat deze taart voor de sier wordt gemaakt? De kinderen kunnen de snoepjes toch niet meer echt opeten?
Of mis ik hier een grapje????

Gr. Dolfijn

Volgens mij is het als traktatie voor op school, ik zie niet in waarom je die snoepjes niet kunt eten.
Ik zou alleen de snoepjes niet vastmaken met een prikker, mits je er een soort sjaslicks (weet niet hoe je het schrijft) van maakt.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

7

nee hoor het is niet voor de sier en ook niet als traktatie op school  :D

het is gewoon voor op tafel er zitten zon 12 kids in de familie dus ja dacht maak wat leuks :D