1

Onderwerp: Wat moet ik nu met al die cakejes doen? :s

Ik had zondag voor mijn verjaardag va gisteren cakejes gebakken maar ik had ook behoorlijk wat vlaai en taart dus zijn er niet veel cakejes gegeten.
Nu heb ik vrijdag nog een feestje, kan ik de cakejes daarvoor bewaren? Zal ik ze nog invriezen of gewoon zo in een doos bewaren?

Alvast bedankt!

2

Re: Wat moet ik nu met al die cakejes doen? :s

Invriezen, het is pas dinsdag... :Y

3

je hebt ze zondag gebakken..... lijkt me niet meer lekker. sowieso vandaag niet meer dus ik zou ze niet meer gebruiken

4

kaar schreef:

je hebt ze zondag gebakken..... lijkt me niet meer lekker. sowieso vandaag niet meer dus ik zou ze niet meer gebruiken

Zondag was pas eergister...
Ik neem aan dat ze gedecoreerd zijn (omdat ze al wel klaarstonden voor verjaardag)
Mijn ervaring (en van familie en vrienden) is dat het nog aantal dagen lekker blijft . Maar das persoonlijk

5

kaar schreef:

Daar was ik dus ook bang voor  :(
Zonde zeg.....

6

Gewoon aan mij geven!  :D

7

Haha je mag ze gerust hebben hoor Jadzia.
maar ik had er net nog even eentje geproefd en na 1 hapje besloot ik om ze inderdaad maar weg te gooien, ze waren niet zo lekker meer  :nooo

BUMMER!!!!

8

Hé jammer. Ik had net zo'n trek! Dan toch maar nieuwe bakken voor vrijdag.

9 Laatst bewerkt door Leef! (16-08-2011 19:43)

Misschien cakeballetjes (pops) ervan maken?

http://www.deleukstetaarten.nl/recept/1 … balletjes/

Edit: O maar je had ze natuurlijk al gedecoreerd..

Don't just dream your life, but live your dreams too!

10

Ze liggen sowieso al in de prullenbak!
Ik had de versiering er al vanaf gepulkt om te bewaren maar heb dat uiteindelijk toch ook maar weggegooid  :/

11

cc's drogen wel snel uit... t was niet onaardig bedoeld. puur ervaring dat ze eigenlijk al snel niet meer lekker vers zijn en dus niet meer geschikt om uit te delen. volgende keer idd wellicht bewaren voor cakepops of lekkere breadpudding!!!(maar dan met cc's);)