Re: This is Super…..
toppie gedaan hoor, vind 'm super leuk
ook heel mooi afgewerkt, knap ook die tandjes in de plantjes

Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » This is Super…..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
toppie gedaan hoor, vind 'm super leuk
ook heel mooi afgewerkt, knap ook die tandjes in de plantjes

Wat een prachtige taart en geweldig boetseerwerk! Tot in de details geperfectioneerd. Chapeau! 
hij is echt heel goed gelukt!!
De details op de taart ook !
Helemaal Super geworden.
stoerrrrrrrrrr !!
is die buis een dummy ?
superstrak en stoer taartje hoor........ denk dat mijn knul van bijna 10 die ook welerg stoer vind !
nice

Daar mag je best trots op zijn, hij ziet er erg leuk uit.
stoerrrrrrrrrr !!
is die buis een dummy ?superstrak en stoer taartje hoor........ denk dat mijn knul van bijna 10 die ook welerg stoer vind !
bedankt voor jullie leuke reacties!!!
nu ben ik nog trotser, hahaha
de buis is geen dummy, maar uit cake gestoken.

Ik vind hem echt super goed gelukt de gelijkenissen met alle figuurtjes uit mario zijn zo goed dat je vergeet dat het taart is je zou denken dat het zo uit marioland komt via mario galaxy hiereen gevlogen op een ster.....
Echt waanzinnig goed en dat beetje mag je gerust veranderen is heeeeeeeeeeeeel erg trots.
groetjes Inky
Ps: Mijn man en ik zijn ook mario-fans.....
stiekem ben ik ook nog een beetje mario fan, mijn nintendo 8 bit nooit weggedaan, hahaha
Hij is helemaal geweldig, mijn zoontje zag het ook en nou wil hij ook zo een voor zijn verjaardag
samen met Toy Story en Cars
Super taart 
Liesjuh! schreef:stoerrrrrrrrrr !!
is die buis een dummy ?superstrak en stoer taartje hoor........ denk dat mijn knul van bijna 10 die ook welerg stoer vind !
bedankt voor jullie leuke reacties!!!
nu ben ik nog trotser, hahahade buis is geen dummy, maar uit cake gestoken.
ow haha
ik zag later dattie een gedeelte text vergeten is te plaatsen.....
moestnog aangevuld worden met of is het gewoon cake die je rond hebt uitgesneden......
ik vind het een toppertje 
wow
wat een gave taart.
en wat een details zeg.
daar zitten wel wat uurtjes werk in.
Inky@Homebakery schreef:Ik vind hem echt super goed gelukt de gelijkenissen met alle figuurtjes uit mario zijn zo goed dat je vergeet dat het taart is je zou denken dat het zo uit marioland komt via mario galaxy hiereen gevlogen op een ster.....
Echt waanzinnig goed en dat beetje mag je gerust veranderen is heeeeeeeeeeeeel erg trots.
groetjes Inky
Ps: Mijn man en ik zijn ook mario-fans.....
stiekem ben ik ook nog een beetje mario fan, mijn nintendo 8 bit nooit weggedaan, hahaha
Wij hebben de nintende 64 ook nooit weggedaan en nu een wii ahahahahaha dus ja echte mariofans hier........
Heel wat uurtjes erachter doorgebracht........ mariokart vind ik ook zo geweldig.....
dikke pluim.
geweldig alle details.
daar mag je echt wel trots op zijn!
prachtig geboetseert, de details zijn zeer nauwkeurig nagemaakt, hij is in 1 woord prachtig!!!
Hij is ook super geweldig prachtig mooi !!!
wow wat een werk!!! Super gaaf! Erg mooi geboetseerd!!!
Wat een prachtige uitvoering!! Héél mooi gedaan !!
Heel gaaf!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » This is Super…..