1

Onderwerp: lint en kant

je kant en lint met icing vast zetten op de taart is er ook nog een andere manier hievoor om hier nou extra iciing voor te maken heb ik niet zoveel zit in

2

Re: lint en kant

Stukje dubbelzijdig tape!

Never give up on things that make you smile......

3

Daantje schreef:

waar kun je deze kopen en wat als je lint doorzichtig is ?

4

Daantje schreef:

Maak je je taart dan niet kapot als je het lint eraf haalt??

5

Je kunt ook een beetje poedersuiker met een drupje water aanmaken , wel zorgen dat het dezelfde dikte heeft als icing . Prima plaksel hoor en zó gebeurd .

Carpe Diem !

Ik doe het vaak gewoon met lijm. Moet je wel even kijken dat het niet doordrukt, dan zie je het er doorheen. Dat is zonde!

7

Pritt glue-it roller is doorzichtig!

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

8

uhm lijm :S moet niet giftig zijn en die dubbelzijdige tabe kan je de cake inderdaad kapot maken. die van poedersuiker vind ik een goede

9

Een dubbelzijdig tapeje kan ook hoor , daar maak je je taart echt niet stuk mee: je plakt een stukje tape op het ene uiteinde , gaat met je lint rond de taart en plakt het einde ( van je lint ) op het stukje tape . Voor het aansnijden trek je dat zó van elkaar , zonder je taart te beschadigen .

Carpe Diem !

10

Ik zet het lint vast met lijm gemaakt van wat tylose met water werkt super!

Ik zou het lint idd niet vastmaken met echte lijm en ook geen dubbelzijdig tape  :think:

Tyloselijm of poedersuiker met water is prima! drupje op het begin en einde. rest van het lint vochtig maken door je hand onder de kraan door te halen en in het lint te knijpen. Dan hecht het lint zich aan de taart terwijl je je taart toch niet kapottrekt als je het eraf haalt.
Omdat je eindigt waar je bent begonnen heb je maar 1 stukje wat je mooi moet afwerken. Met een bloemetje ofzo :)