Onderwerp: Beslag chocoladebiscuit meer vloeibaar dan gewoon?
Is het beslag van chocoladebiscuit meer vloeibaar dan dat van gewone biscuit? Ik ben aan het bakken maar vond het beslag zo dun.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Beslag chocoladebiscuit meer vloeibaar dan gewoon?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Is het beslag van chocoladebiscuit meer vloeibaar dan dat van gewone biscuit? Ik ben aan het bakken maar vond het beslag zo dun.
Yep vind ik ook altijd! Die van de mix bedoel je he?
Ja, die bedoel ik inderdaad. Pfieuw... fijn dat jij het ook hebt. Ik maakte me grote zorgen!
ik heb net mijn eerste chocolate mud cake in oven....ik moest scheppen, niks ' mixen' en ik dacht ' dit komt niet goed' ..hij was zo dun als pannenkoekbeslag, nou ..iets dikker..
maar engels recept en er stond ' schenk' beslag in blik..dus toen was het op hoop van zegen...
Zou dit bij alle chocolade-dingen dan zo zijn???
(ben wel blij met je vraag....ik dacht ach...ook chocolade..hahaha).
Ik heb geen idee of het altijd zo is, Ilucya. Maar in ieder geval ... hij is goed uit de oven gekomen. Tot mijn grote opluchting. Want het waren cakes voor een bruidstaart.
hahaha, gelukkig maar.
Ik stortte mijn mudcake om op een rooster en hij brak in 5 stukken, maar was helemaal gaar en superlekker, de 3 kids hier doken er vol in. Hij was weg voor ik ook maar kon ' balen dat ik hem niet meer kon vullen of versieren' ...hihihi.
ben blij dat de jouwe goed uit oven kwam!!!
yep die 2 keer dat ikhemmaakte wastie idd "dunner"als de gewone
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Beslag chocoladebiscuit meer vloeibaar dan gewoon?