Onderwerp: M'n 1e push up cake's
Voor m'n zus die 40 is geworden.

Leuk verpakt in een doosje....
Groetjes Christel
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » M'n 1e push up cake's
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor m'n zus die 40 is geworden.

Leuk verpakt in een doosje....
Groetjes Christel
Oh leuk gedaan!!Ik heb ze liggen maar het lijkt me zoveeel werk
maar als ik dit zie moet ik toch maar eens beginnen!
wat een leuk cadeau!
Ik vraag me toch nog steeds af hoe je dit in vredesnaam voor elkaar moet krijgen......krijg dat eigenlijk niet gevonden.
Ze zien er trouwens super gaaf uit !!!
@seija: je hebt de houders nodig waar de cakjes in zitten en dan bak je een plaat cake of cc's of een taart en daar steek je passende rondjes uit.. rondje cake in de houder, vulling er op, rondje cake er op enz
duidelijk zo?

@seija: je hebt de houders nodig waar de cakjes in zitten en dan bak je een plaat cake of cc's of een taart en daar steek je passende rondjes uit.. rondje cake in de houder, vulling er op, rondje cake er op enz
duidelijk zo?
Yep zo heb ik 't ook gedaan.
Ik heb 10 cupcakes gebakken voor 10 push up's.
Het houdertje in de omgedraaide cupcake gedrukt en ging prima!
Suc6!
Danjewel voor de uitleg, nu wordt het me duidelijker........ben alleen zo bang als ik de vulling erin doe alvorens weer te bedekken met een sukje cake dat ik heel de binnenzijde "bevuil" met mijn vulling ????
Ik hoop dat ik de spulletjes vandaag binnen heb dan kan ik er snel mee aan de slag !
gr seija
Danjewel voor de uitleg, nu wordt het me duidelijker........ben alleen zo bang als ik de vulling erin doe alvorens weer te bedekken met een sukje cake dat ik heel de binnenzijde "bevuil" met mijn vulling ????
Ik hoop dat ik de spulletjes vandaag binnen heb dan kan ik er snel mee aan de slag !
gr seija
Een spuitzak werkt 't fijnst.
Anders gewoon de keukenrol bij de hand!
Ben benieuwd naar je resultaat!
Groetjes!
Dit ga ik ook maar eens proberen!!
Ik ga ze over 3 weken maken als mijn jongste manneke 2 jaar wordt...maar of die zoooo mooi zullen zijn...wat een leuk kado idee!!!
( neem aan dat je cake-bc gebruikt hebt?)
Gefeliciteerd met je zus!
Helemaal geweldig, leuk gedaan hoor!
@christel-jane ik ook 
@christel-jane ik ook
En, en ,en? 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » M'n 1e push up cake's