Onderwerp: taartenparade
Ik heb lang geen taartjes meer laten zien hier dus heb ik mijn laatste taartjes van de afgelopen tijd even op een rijtje gezet.
Hopelijk vinden jullie ze mooi en tips zijn natuurlijk altojd welkom
Mijn vader werd 75 en dacht maak een lekker chocolade taartje met bokkepootjesvulling en kersenvlaaivulling, ow ja en chocolade biscuit natuurlijk....heeerlijk

Bob de bouwer. Met aadrbeienkwarktaartvulling en aardbeienjam

Bolo di kashipete ( antilliaanse cashewnotentaart ), mmmmmm te heerlijk voor woorden

Bumba, tja dit is een heel ander ontwerp geworden dan de bedoeling was. Ik hem m gemaakt toen ik net buikgriep had gehad en wel nog met ontstoken ogen rondliep... Kwam er nog eens bij dat ie eigenlijk voor de maandagmiddag was en ik op zondag ochtend te horen kreeg dat het toch maar zondagmiddag werd gehouden..
Nou dus ik heb die ochtend tot de middag de taart gevuld, besmeerd met botercrème én versierd en daardoor dus mijn ontwerp moeten aanpassen omdat ik m anders helemaal niet afkreeg...pffff Nou dat is dus niet zo'n leuke manier van taarten maken
maar al met al is ie toch netjes geworden...
cakejes samen met mijn dochtertje gemaakt...
Taart voor een jarige vriendin, biscuit met bokkepootjesvulling en kersenvlaaivulling. Ook heerlijk met gewone biscuit dus, dan komt de smaak van de bokkepootjes nog beter naar voren dan bij de chocolade biscuit. Ze was er heel erg tevreden mee

Last but not least, antilliaanse bolo di manteka oftewel botertaart, gemarmerd met blauwe kleurstof voor een leuk effect van binnen.

Bedankt voor het kijken en ben benieuwd wat jullie ervan vonden!!
ik vind die omgevallen letters bij Bob een heel leuk idee