Onderwerp: [FEEDBACK] phineasssss!!
wat doe je???
ik vind m zelf wel aardig, maar mss zien jullie nog iets dat ik kan aanpassen??

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK] phineasssss!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat doe je???
ik vind m zelf wel aardig, maar mss zien jullie nog iets dat ik kan aanpassen??

leuk!
Helemaal leuk, niets aan passen!
Hij is erg leuk! maar zijn ogen staan toch wat dichter bijelkaar in de tekenfilm?
leuk!
ik vind em leuk, maar heb ook het idee dat z''n ogen wel erg ver uitelkaar staan... verder heel herkenbaar!
Hij is erg leuk! maar zijn ogen staan toch wat dichter bijelkaar in de tekenfilm?
je hebt gelijk! ga ik iets aan doen!
thnx!
Volgens mij is de verhouding lijf-hoofd niet helemaal goed...?
Hoofd is in de film groter dan zijn lijf. Of komt het door de foto?
Volgens mij is de verhouding lijf-hoofd niet helemaal goed...?
Hoofd is in de film groter dan zijn lijf. Of komt het door de foto?
yup ook daar zit wel wat in hoor
vanaf de zijkant gezien is hij ook wel wat aan de kleine kant, maar daar kan ik nog wel mee leven denk ik 
Biggeltaart schreef:Volgens mij is de verhouding lijf-hoofd niet helemaal goed...?
Hoofd is in de film groter dan zijn lijf. Of komt het door de foto?yup ook daar zit wel wat in hoor
![]()
vanaf de zijkant gezien is hij ook wel wat aan de kleine kant, maar daar kan ik nog wel mee leven denk ik
Hij is in ieder geval herkenbaar, mijn jongens zagen het meteen!
Bedankt voor deze inspiratie, onze zoon is ook een groot fan, en bijna jarig. Ga ook een poging wagen, en heb hem dus opgeslagen.
succes verder! en wel erg leuk... phineas zie je niet vaak!
Hier staat het vaak op.. mijn man is ook een fan.. 
Wij hebben ook heel vaak het zinnetje.. Wat doooeeee je? phineas.. 
Ben zelf ook groot fan! Was zwaar teleurgesteld dat de film niet in de bios kwam. We wachten af...
haha ik ben vooral fan van candice (schrijf je dat zo??)
er is 1 aflevering waar ik haar ge-wel-dig vind en dan zeggen de kids (bij de zoveelste herhaling!!) maahaammm... daar komt jouw stukje weer hoor 
enne thnx hoor!
morgen gaat ferb er van komen, en dan hoop ik dat mijn zoon blij verrast is zaterdag! 
Geweldig, ik ben zelf ook een groot fan haha!
Super gedaan.
Ben benieuwd naar Ferb!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK] phineasssss!!