1

Onderwerp: Foto van icing op toef & taart

Ik ga voor aankomend weekend de taart en cupcakes voor mijn nichtje haar 4e verjaardag maken in K3 stijl. Ik heb hiervoor al diverse foto's uitgeprint gekregen op icing sheets. In eerste instantie wilde ik deze plat op de cupcakes leggen (rondje van fondant eronder). Maar nu zit ik er nog over te denken om de cupcakes te decoreren met een toef en daarop de foto.
Moet ik deze foto's dan eerst op een stukje fondant plakken en dan op de toef leggen, of kan het ook rechtstreeks?

Ik heb de weersvoorspelling gezien en ze verwachten zondag weer erg warm weer. Heerlijk! Maar helaas moet ik nog wel 50 km in de auto :s  De toeven zijn dus nog niet definitief, want ik wil niet aankomen met ingezakte dingen :) maar dat geldt dus ook voor de foto's, ik wil niet dat ze 'wegsmelten' op het gebak.

Voor de taart heb ik als inspiratie de foto hieronder (Super gemaakt The Cake Store :thumb: ). Ook hierbij mijn vraag of ik de foto's rechtstreeks kan opplakken of beter ook eerst een laagje fondant eronder?
http://www.cakestore.nl/webwinkel/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/k/3/k3_taart4_1_1.jpg

2

Re: Foto van icing op toef & taart

Niemand die mij kan helpen aan een antwoord?

(Ik krijg het nl. niet gevonden in de zoekfunctie. Misschien dat ik verkeerd zoek, maar heb al meerdere combi's geprobeerd)

3

Kun je de toeven en de plaatjes er niet op doen als je daar aangekomen bent? Heb je ook geen last van ingezakte toeven met gesmolten plaatjes. ;)

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

Volgens mij moet je icing plaatjes zo laat mogelijk erop.doen in ieder geval geldt dat voor slagroom...
Ik doe op een taart de plaatjes altijd gewoon op de bekleding plakken en dat kan wel gewoon meteen gaat bij mij altijd goed