Onderwerp: Gezocht op google: scrolls and swirls
Ik ben zo bij een paar goeie sites uitgekomen met voorbeelden van mooie krullende lijnen! Misschien heeft iemand er iets aan.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Gezocht op google: scrolls and swirls
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben zo bij een paar goeie sites uitgekomen met voorbeelden van mooie krullende lijnen! Misschien heeft iemand er iets aan.
waar gebruik jij de afbeeldingen voor?
Inspiratie!!!
Geen ingewikkelde dingen hoor. Maar ik vind het leuk om te zoeken naar ideeen om taarten nog mooier te versieren met icing. Lijkt me geweldig om dit goed te kunnen.
Ik kan best goed uit de hand tekenen, maar icing spuiten is een ander verhaal
Ik heb geen zin om dure sjablonen e.d. te kopen, het moet leuk blijven, dus toen ik in een engels boek aan het lezen was, kwam ik deze woorden tegen. Dus aan het googelen geslagen.
Het uitgeprinte patroon kan ik overtrekken op de fondant en overspuiten met icing.
Ik heb dit nog niet eerder gedaan, maar lijkt me wel wat??
das een goeie, heb pas ook al zo iets zitten google, heb het nodig om te oefenen voor een bruidstaart!
thanks
Inspiratie!!!
Geen ingewikkelde dingen hoor. Maar ik vind het leuk om te zoeken naar ideeen om taarten nog mooier te versieren met icing. Lijkt me geweldig om dit goed te kunnen.
Het uitgeprinte patroon kan ik overtrekken op de fondant en overspuiten met icing.
Ik heb dit nog niet eerder gedaan, maar lijkt me wel wat??
goed idee!
Dit klinkt erg leuk, maar hoe trek je dit dan over op het fondant... of is dit een rare vraag??
Ik heb het dus nog niet zelf gedaan, maar heb begrepen dat als je wat crisco of zo onder een vel smeert waarop je het patroon hebt overgetrokken, je dit vel dus op de fondant kunt leggen zonder dat het blijft plakken op de fondant. Dan met een dunne pen of zo met lichte druk inkerven.
Ik weet niet of je dit op gewoon papier kunt doen, ik heb toevallig stevig onscheurbaar doorzichtig papier (nog van een vroegere hobby) wat heel glad is en makkelijk om over te trekken uiteraard Dus wil ik dit eens gaan uitproberen!
Heeft iemand dit al eens gedaan?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Gezocht op google: scrolls and swirls