51

Re: Helaas.... Ze vond hem niet mooi! Teleurgesteld....

Nou alles is al gezegt maar toch bij deze mooie taaaarttt!!!!

Mooie taart! Hoe heb je de bloemetjes boven op gemaakt?

53

Prachtige taart :Y

Het is duidelijk dat ze iets heel anders verwachtte en daarom zo reageerde. Nadat ze 'm meegenomen had, is ze eraan gaan wennen en zag ineens een prachtige taart :Y 
Zo kan dat gaan idd. Heel vervelend zo'n 1e reactie (heb ik gelukkig nog niet gehad O-) ), maar klasse dat je d'r gebeld hebt :thumb: en zo zie je maar weer dat je katterige gevoel dan ineens weggehaald wordt :Y

(ik heb ook weleens ergens zo op gereageerd :o , gewoon omdat ik iets heeeel anders in m'n hoofd had dan wat het geworden was :s )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

54

Ik vind hem mooi, misschien had ze heel wat anders in haar hoofd, dan had ze haar verwachtingen beter moeten doorgeven aan je!

55

De taart ziet er op zich heel mooi uit, misschien inderdaad anders dan ze verwacht had, dat is altijd een gok als er niet veel info komt van de klant.

56

Ik was er heel blij mee geweest! Mooi hoor! :Y

57

Ik snap je reactie wel hoor!! Je hebt het denk ik over de meerdere mensen die hier over jou taart zeggen: het is niet mijn stijl.... Ja ok, dat kan, maar als ik bij alle taarten hier op het forum moet vertellen dat het niet mijn smaak is dan maak ik niet veel vrienden. En logisch... waarom zou je dat zeggen?

Natuurlijk mag wel gezegd worden dat het meisje misschien teleurgesteld zou kunnen zijn omdat er weinig roze en wit in deze taart te vinden is. Goeie tip dus ook om beter door te vragen in de toekomst. Maar zeggen dat deze taart je smaak niet is vind ik persoonlijk onnodige info  ;) Maar goed, dat is slechts mijn mening weer.

Mooie, strakke taart hoor!!

58

Het is mijn smaak wel, en dat zeg ik dan ook...  :D
Maar als het niet mijn smaak is, dan zeg ik dat niet.
Ik vind dat persoonlijk geen informatie die iets toe te voegen heeft, vooral niet als iemand trots op zijn taartje is.

Wat je de volgende keer ook kunt doen als iemand met een specifieke kleuren komt, en je zelf een ander idee hebt, is een ontwerpje van het idee laten zien in de kleuren die jij in je hoofd hebt.
Dan weet je meteen of iemand het mooi vind.

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

59

Ik vind hem prachtig hoor! Wat jammer voor je! Maar je bent terecht trots hoor!!

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

60

een hele mooie taart! en heel strak!  :thumb:

61

Ik vind hem super! Ben zelf ook 23 ;)
En als ze zelf de regie in handen wil houden m.b.t. haar taart, dan moet ze hem zelf maken (lukt vast niet zo goed!) of plaatjes geven waar de stijl op staat die ze wil.

Je mag trots zijn op deze taart. Hij is echt mooi!  :thumb: