1 Laatst bewerkt door Sassie1985 (17-08-2011 21:56)

Onderwerp: Eerste keer een bruidstaart.

Voor het eerst een bruidstaart gemaakt. Ben er wel te vreden mee maar er kunnen nog zo veel dingen beter  :s . Het bruidspaar was er erg blij mee en vonden hem mooi. Foto's zijn gemaakt met m'n telefoon.

De onderste 2 zijn naturel biscuit gevuld met botercreme en kersenvlaai vullig. Bovenste taart is de vulling het zelfde alleen het is een chocolade biscuit. Er zit ook pearl spray op maar dat is bijna niet te zien op de foto's.

http://94.100.114.12/1381500001-1381550000/1381513801-1381513900/1381513831_5_uvWF.jpeg

http://94.100.123.177/1381500001-1381550000/1381514701-1381514800/1381514752_5_GVeT.jpeg

2

Re: Eerste keer een bruidstaart.

Wat kan er beter dan?? Een heel mooi resultaat voor een 1ste bruidstaart!!! :thumb:
Het belangrijkste is dat het bruidspaar tevreden is  ;)

practice makes perfect

3 Laatst bewerkt door Dot (17-08-2011 22:18)

nou, top hoor voor je eerste bruidstaart! netjes!!
en idd pearlspray is nooit goed te zien op de foto's...

Groetjes, Dorothea.

4

helemaal goed  :thumb:

5

:thumb:

Suepr mooi voor je 1e en inderdaad is het belangrijkste wat het bruidspaar vond en zij vonden het mooi . Missie geslaagd! :)

Wat is de naam van die bloem uitsteker ook alweer?

7

ik vind het echt super gelukt :thumb:

liefde en passie voor taarten bakken.

8

Mooi en lief taartje.

9

Mooie bruidstaart, die lace flower geeft altijd zo'n chique effect aan een taart! :thumb:

10

Bedankt voor de reacties. Doet me goed :o

Tja hij kon misschien nog wat strakker. Heb de foto's zo genomen dat je zo min mogelijk de dingen niet er op staan die ik wat beter wilde.

11

MirandaB schreef:

Mooie bruidstaart, die lace flower geeft altijd zo'n chique effect aan een taart! :thumb:

Ja ik vind deze ook altijd erg mooi.

een hele mooie taart, en dat voor de eerste keer. Op naar de volgende

cake my day

13

mooi!

heel erg mooi!

15

hoi allemaal,

ik ben nieuw op dit forum en erg onder de indruk van de taarten die iedereen maakt. dit is weer een prachtig exemplaar!

Die mooie grote bloemen wil ik zelf ook een keer gaan maken. Wat voor vormpjes gebruik je daarvoor?

Heel mooi hoor. Vooral voor een 1e bruidstaart.  :thumb:

Hoe krijg je die lace flower toch zo mooi? Bij mij zakt hij altijd weer in, hoelang ik hem ook laat drogen en hoeveel tylose ik er ook in stop.  :s

Groetjes Bianca