Onderwerp: Botercreme met margarine?
Ik maak altijd botercreme met de funcakes mix, kan ik ook margarine gebruiken inplaats van roomboter??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Botercreme met margarine?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik maak altijd botercreme met de funcakes mix, kan ik ook margarine gebruiken inplaats van roomboter??
Kan...maar lijkt me niet lekker......
kan inderdaad (de harde boter dan). Maar lijkt mij ook niet lekker . Ik gebruik voor baksels en vullingen altijd roomboter, maakt echt wel verschil, vind ik.....
Als het om de kosten gaat: een pakje roomboter bij de AH van de Euroshopper kost 1,09 dat moet toch niet zo veel uitmaken, als je een heel recept maakt, daar kun je 2 of 3 taarten mee afsmeren...
Als het om de kosten gaat: een pakje roomboter bij de AH van de Euroshopper kost 1,09 dat moet toch niet zo veel uitmaken, als je een heel recept maakt, daar kun je 2 of 3 taarten mee afsmeren...
je heb gelijk dat je het voor de kosten niet hoeft te doen, maar roomboter heb ik niet altijd in huis en vergeet ik wel eens te halen en margarine (blok heb ik vaak wel in huis)
Ja hoor, kan prima, maar de smaak is inderdaad anders. Als je er echter een lekker smaakje doorheen doet (chocopasta, bebogeen, enz.) dan maakt het niet zo veel uit. Verder hangt het van je eigen smaak af of je het wel of niet lekker vindt.
Ik maak voor koemelkvrije taarten vaak een creme aan met wajang, beetje citroensmaak erdoor
Valt altijd prima in de smaak
Ik gebruik tegenwoordig (bijna) altijd bertolli voor de zoete keuken. Dit is volgens mij ook margarine, en ik vind dit veel lekkerder als roomboter. Overigens gebruik ik geen bc als vulling, maar alleen 1:1 om af te smeren!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Botercreme met margarine?