1

Onderwerp: Mijn eerste Cake Pops

Ik heb vandaag mijn eerste cake pops gemaakt. Viel me opzich best mee alleen vielen mijn bolletjes wel eens van mijn stokje af. Ik had ze eerst in de chocolade gedoopt en dan pas in het bolletje gedaan en niet te veel rondgedraaid etc. Maar toch zat hij er heel vaak heel los op. Van de 16 heb ik er dan ook nog maar 11 over.
Naja hier komen ze!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3EGU4PAR.jpg

Groetjes Puck

2

Re: Mijn eerste Cake Pops

Waren je balletjes wel even in de diepvries geweest? Dan zouden de stokjes toch goed moeten blijven zitten.
Maar ze zien er leuk uit hoor!

3

Ja ze waren hard toen ik ze eruit haalde en de stokjes erin deed. Maar nee :nooo

Groetjes Puck

Leuk!
Om te vermijden dat je bolletjes van je stokje vallen:
Beter eerst je stokjes dopen in chocolade/candy melts,in je bolletje duwen en dan pas in de vriezer. :)

Heb ik ook ondervonden door het te doen,dat dit beter ging! :thumb:

Groetjes,Marie.
Making a cake.....It's my personal therapy!!!

5

Oooh! Ik dacht dat ik dat moest doen voordat ik hem ging bekleden met chocolade. Ik ga het (waarschijnlijk vrijdag O-) ) proberen. Dankje!!

Groetjes Puck

6 Laatst bewerkt door inge h (17-08-2011 22:38)

Ze zien er goed uit hoor, bij mij ploppen ze ook nog regelmatig eraf.
Doe het nu volgens het wilton boekje(dus inderdaad in de diepvries).

Ook niet teveel uit de diepvries laten staan als je bezig bent, ontdooid dan weer voordat je er erg in hebt en dan heb je ook weer losse.

== :D ja dan kan het ook gebeuren
ach ze smaken er niet minder om ;)
voor eigen gebruik en op naar de volgende

ik doe ze 2x in de diepvries, eerst na het draaien(niet te lang) en dan na het stokjes steken
verder haal ik ze daarna voor het 'bekleden' per 4 of 5 eruit, eerst die en dan de volgende pas

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

Hoi,

Hoe maken jullie de candy melts vloeibaar? Bij was het niet dun genoeg om de bolletjes te dopen. Voegen jullie nog wat toe aan de candy melts?
En ik kan de goede verhouding van cake en glazuur niet vinden.

De tip om ze met stokje nog even in de vriezer te leggen is een hele goede, dat ga ik ook proberen. Kwartiertje ofzo??

Groetjes,
Roos