1

Onderwerp: combinaties met after eight

Hey iedereen,

Weet iemand lekker combinaties met after eight vulling ?
ik zat zelf te denken of bokkepootjes erbij nog lekker is.. maar ben bang dat het dan te zwaar wordt....

ik hoorde ook dat alleen after eight ook lekker is en kan je daar ook mee afsmeren ?

Groetjes,Tjanie

Smart critiques, Stupid creates

Re: combinaties met after eight

Volgens het vullingentopic chocoladecreme. Lijkt me zelf erg lekker. En anders inderdaad twee lagen after eight.

Er zit slagroom in, dus je kunt er niet mee afsmeren.

3

Ik maak vaak after eight vulling, ik smeer alleen een laagje chocopasta op de taart en dan lekker een laag met after eight vulling.
Ik smeer mijn taarten er ook wel mee af (maar alleen als ik met marsepein bekleed)

groetjes karin

4

Ik zou evt. gaan voor een combinatie met kers, sinaasappel of citroen. Lijkt met lekker fris erbij.

volgens mij is after-eight van zichzelf al fris. Er zit toch soort pepermint in?

wel toevallig, ik heb week geleden ofzo samen met mijn moeder een vulling uitgekozen; After eight. Ik ga hem over ong 2/3 weken maken.

Nja, Ik blijf deze berichten even volgen. Misschien dat je mij een lekkere combi kan vertellen die jij geprobeerd heb?

succes!

6

konijntje073 schreef:

volgens mij is after-eight van zichzelf al fris. Er zit toch soort pepermint in?

wel toevallig, ik heb week geleden ofzo samen met mijn moeder een vulling uitgekozen; After eight. Ik ga hem over ong 2/3 weken maken.

Nja, Ik blijf deze berichten even volgen. Misschien dat je mij een lekkere combi kan vertellen die jij geprobeerd heb?

succes!

Zit inderdaad pepermunt in, maar is nog wel vrij zoet vind ik. Daarom zou ik combineren met fruit.

7

Ik heb voor de verjaardag van mijn ma after-eight en donkere chocoganache, mijn ma vond het heerlijk, maar die is een echte chocoholic - ik zelf een beetje machtig, maar idd ook erg lekker.

Ja als je er zo overnadenkt dan begrijp ik het haha.
Sorry misschien beetje te nuchter gedacht.

mij lijkt opzich sinaasappelmousse er ook lekker bij..

9

Biggeltaart schreef:

Ik zou evt. gaan voor een combinatie met kers, sinaasappel of citroen. Lijkt met lekker fris erbij.

pepermunt met sinaasappel is erg vies.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

10

Ik zou dan alleen de after eight doen, dat zijn al 2 smaken (en ik vind het heerlijk!) anders wordt het denk ik erg veel smaken door elkaar!
ik moet zeggen dat ik nooit zo experimenteel met smaken ben hoor, dus misschien zijn er best combinaties die erg lekker zijn!

11

Ik denk dat ik gewoon 2 lagen after eight doe  :+

en dan afsmeren met botercreme of chocopasta... met choco pasta ben ik bang dat hij te chocolade achtig word.... Maar als ik botercreme doe heb ik het probleem dat mijn oma het niet zo lekker vind en de taart is juist voor m'n opa's verjaardag :)

En er staat slagroom in grammen... moet ik dan nogsteeds gewoon de vloeibare nemen ?

12

Mirjam5 schreef:
Biggeltaart schreef:

pepermunt met sinaasappel is erg vies.

Dat denk ik ook. Net alsof je na het tandenpoetsen sinaasappelsap drinkt :lol:

13

hmm wil ik nog naar supermarkt moet ik opschieten kan iemand mij helpen??? moet ik gewoon de vloeibare slagroom nemen ?

14

ja gewoon slagroom die je zelf nog moet kloppen

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

15

super bedankt dan ga ik nu naar de supermarkt vliegen :$